Cytologia - ocena niemożliwa

1. Data: 2003-09-08 17:44:29

Temat: Cytologia - ocena niemożliwa
Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o wyjaśnienie wyniku (w zasadzie jego braku) badania
cytologicznego - cytuję "liczne koki, leukocyty, poj. lactobacillus,
histocyty, uniemożliwają ocenę". Są powody do niepokoju? Wizyta u
ginekologa dopiero za tydzień.
Pacjentka - 25 lat.

BTW, hormony w normie.

--
Sławek
gg:1397619

2. Data: 2003-09-09 19:17:20

Temat: Re: Cytologia - ocena niemożliwa
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> cytologicznego - cytuję "liczne koki, leukocyty, poj. lactobacillus,
> histocyty, uniemożliwają ocenę". Są powody do niepokoju? Wizyta u

a czego to cytologia Slawku? ;)
a tak na marginesie to wyglada to na spory stan zapalny...
co uniemozliwia wlasciwa ocene bo nie widac komorek pobranych tarczy
i kanalu...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2003-09-10 15:03:24

Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bjlbif$qvr$1@atlantis.news.tpi.pl>
WALDIM napisał(a):

> a czego to cytologia Slawku? ;)

ehhh, nie wspomniałem, bo wstydzę się mówić o tych pochwach, macicach
itp, itd :>

> a tak na marginesie to wyglada to na spory stan zapalny...

Czy jest możliwe stwierdzenie co wywołało ten stan? Trudno powiedzieć
jak długo on trwa. Może ma to związek z kąpielami w morzu, sauną w
siłowni, prezerwatywy? Jakieś przypuszczenia?

--
Sławek
gg:1397619

[ogłoszenie] potrzebna pielęgniarka do codziennego wykonania zastrzyku w domu pacjenta - Katowice - Panewniki
Staw kolanowy
EUVAX B
PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy
Adres tej witryny