Staw kolanowy

1. Data: 2003-09-08 15:18:46

Temat: Staw kolanowy
Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra wiem że to nudny temat i nie odsyłajcie mnie do forów dyskusyjnych
ani nigdzie indziej.Nie podawajcie angielskich linków bo nie mam tego języka
aż tak opanowanego.
Za jakieś 2 może 3 tygodnie będą mi usuwać łąkotkę przyśrodkową.Wiem że
część z was powie od razu że nie mają żadnych dolegliwości że artroskopia im
pomogła i inne takie.
Jestem już po 2 artroskopiach.I za pierwszym razem zszyli mi łąkotkę boczną
(chyba) i usunęli chondromalację rzepki (nie wiem który stopień).To było rok
temu.Za drugim razem czyli jakieś 4 miesiące temu usunęli mi róg łąkotki
przyśrodkowej i było już dobrze jeśli pominąć opuchlizny po każdej wycieczce
rowerowej i chodzeniu (koło 20 km).Miesiąc temu i jeden tydzień zablokowała
mi się noga (na obozie wsadzili mnie w gips który został ściągnięty 2
września).Mój lekarz stiwerdzuł że przydałoby się to usunąć (to tzn łąkotkę
przyśrodkową).I teraz mam kilka pytań:
- czy po tym zablokowaniu i ściągnięciu gipsu ma prawo boleć mnie noga.mam
wrażenie jakby się blokowała przy prostowaniu pomijając paskudny ból jakby
ktoś ściskał moje kolano imadłem
- czy opłaca mi się usuwać łąkotkę
- czy są jakieś materiały zastępcze do łąkotki
- czy po usunięciu łąkotki mam 90% gwarancji że nie będzie mi kolanko
dokuczać i że będę mogła się wspinać i chodzić po górkach

Fajnie by było jakbyście odpowiedzieli
Pozdrawiam
Paulina

2. Data: 2003-09-08 16:48:35

Temat: Re: Staw kolanowy
Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie zasadnicze - czy po zabiegach była robiona porządna
rehabilitacja ??

3. Data: 2003-09-08 17:28:37

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co nie zmienia fatu że dalej nie odpowiedziałeś na moje pytania ;)

4. Data: 2003-09-08 17:32:04

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz miałam ale to było 3 miesiące i 10 miesięcy po zabiegu.

5. Data: 2003-09-08 21:21:59

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raz miałam ale to było 3 miesiące i 10 miesięcy po zabiegu.

Czyli nie miałaś.
Jak nie robisz rehabilitacji to lepiej wogóle odpuśc sobie zabieg.
Kolano to nie migdałki.

Żaden lekarz nie powie ci, że sznasa na to jest tylke i tyle procent bo
to nie matematyka.
Jest lekarz i lekarz - jak artroskopie robił jakiś konował to nie ma co się
dziwić, że się babrze.

6. Data: 2003-09-09 21:45:32

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paunow" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Raz miałam ale to było 3 miesiące i 10 miesięcy po zabiegu.
> Użytkownik "Michal" <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości
Słyszałem opinię, że dobra rehabilitacja jest równie ważna jak sam zabieg. W
moim przypadku będzie trwała już do końca zycia. Zawdzięczam to głównie
konowałom, z którymi zadawałem się na początku moich kolanowych problemów.
Jesli mogę coś zaproponować to podziękuj już tym ortopedom, którzy Cię dotąd
leczyli. Rozjerzyj się na najlepszym ośrodkiem (ortopedzi + rehabilitanci) w
okolicy. Będzie drogo i mogą być nawet kolejki - po tym rozpoznasz, że
dobry. Nie polecę Ci nic we Wrocławiu, nie znam si, jestem z Wawy.

7. Data: 2003-09-10 07:26:53

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okey wy tu teraz o rehabilitacji.Co się stało to się nie odstanie.Więc
ponawiam swoje pytanie czy jest możliwe przyszycie łąkotki techniką jak przy
przeszczepach??I to mnie najbardziej zastanawia.Jeśli chodzi o rehabilitację
to leczę się w dobrym szpitalu choć jest na kasę chorych-NFZ
Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okolicy. Będzie drogo i mogą być nawet kolejki - po tym rozpoznasz, że
> dobry. Nie polecę Ci nic we Wrocławiu, nie znam si, jestem z Wawy.

EUVAX B
PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy
Adres tej witryny
Witryna z substancjami roślinnymi