Cytrynka

1. Data: 2003-03-06 08:25:18

Temat: Cytrynka
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc ostatnio w hurtowni kupiłam małą sadzonkę cytryny skierniewickiej z
gałązkami obsypanymi pączkami kwiatowymi. Jest u mnie już tydzień, pączki
rosną, ale nie otwierają się. Jeden spadł i zostawił po sobie zalążek owocu.
Drugi też. Płatki pączków na czubkach są twarde, jakby sklejone. Czy to tak
już będzie i nie poczuję wspaniałego zapachu cytryny? Może następne,
wyrośnięte u mnie pączki otworzą się, a te są 'nieotwieralne' ? Może to grzyb?
Podejrzewam, że cytryny są dość popularne i liczę na odpowiedź kogoś
doświadczonego.
Pozdrawiam.
Majka

2. Data: 2003-03-06 13:06:36

Temat: Re: Cytrynka
Od: "Geodezja" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Witam!
Tak sie czasem zdarza przy nie odpowiedniej pielegnacji .Przyczyn moze byc

3. Data: 2003-03-06 21:23:25

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja cytryna ma już chyba z 10 lat!.Cytryna jest łatwą rosliną w uprawie .
Na Twoim miejscu oberwałabym pączki i czekała na następne. Nie martw się ,
jeśli w tym roku już ich nie wypuści, z pewnością na następną wiosnę
doczekasz się . Jeśli masz małe mieszkanie, będzie Ci pachnieć wszędzie -
zapach jest bardzo intensywny. >
Pozdrowienia
Dorota

Filtry do oczka wodnego.