Czajnik - najtanszy za 35 zl czy Zelmer za 100 zl?

1. Data: 2004-11-08 17:22:44

Temat: Re: Czajnik - najtanszy za 35 zl czy Zelmer za 100 zl?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Wornakow" wrote.
> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35
> zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?

Zelmer. Mam od 4 lat prawie i nic mu nie jest. Wczesniejsze klasy "35zl"
padaly max po roku min po 3 mies.

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-11-08 17:58:01

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zelmer. Mam od 4 lat prawie i nic mu nie jest. Wczesniejsze klasy "35zl"
> padaly max po roku min po 3 mies.

...a ja mam taki za 40 zl MPM product dwa lata i chyba jeszcze mi posluzy
jakis czas :)

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-11-09 09:19:58

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cmmbjg$i81$...@i...gazeta.pl,
Od: Michal Wornakow <a...@W...gazeta.pl>
Było:
> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy
> za 35 zl (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

Miałem podobne podejście tzn jak drogi to dobry a jak tani to badziewie.
Pomijając sprawy oczywiste gdy za dodatkowe pieniądze kupuje się dodatkowe
wyposażenie to tak jak już wcześniej ci napisali ważne jest wykonanie i
użyte materiały.

http://www.mpmproduct.com.pl/

Ta firma nie podnosi cen za nazwę-markę tylko bierze pieniądze za
rzeczywisty wkład pracy i jakość materiałów w produkcie.
Z każdym rokiem jak mam coś wymienić to na ich sprzęt ...

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

1. Data: 2004-11-09 09:25:17

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> Ta firma nie podnosi cen za nazwę-markę tylko bierze pieniądze za
> rzeczywisty wkład pracy i jakość materiałów w produkcie.
> Z każdym rokiem jak mam coś wymienić to na ich sprzęt ...

Dobrze wiedziec. Ja mam zelazko mpm z ktorego nie jestem zadowolona, bo
przecieka i ma slaba moc. Moze akurat taki egzemplarz (przeciekajacy) mi sie
trafil, ale wystarczylo by sie zrazic do tej firmy. Jesli ktos jeszcze ma
dobre doswiadczenia ze sprzetem MPM Products to chetnie poslucham.
(Zelazko bylo dolaczone gratis do pralki Ariston).
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-11-09 09:36:08

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jesli ktos jeszcze ma
> dobre doswiadczenia ze sprzetem MPM Products to chetnie poslucham.

Ja mam tylko złe. Żelazko nie prasuje a czajnik się zepsuł (przestał stykać)
ale to jeszcze było w czasie kiedy czajniki nie "kręciły" się wokół własnej
osi na podstawce i przez to szybciej się psuły.

Jeśli chodzi o czajnik- sama mam tefal, najtańszy. Już ponad 5 lat służy i
jest w porządku. A np. czajnik Brauna moich teściów zapsuł się po 3 latach.

Zależy więc wszystko od modelu i szczęścia. Ja mimo wszystko zaufałabym
jakiejś znanej marce (choć akurat niekoniecznie Zelmerowi, złe doświadczenia
z mikserem i odkurzaczem).

Większość mojego sprzętu domowego to Philips i jestem bardzo zadowolona. Aż
nawet kurcze mógłby mi się ten toster zepsuć, bo chcę inny kupić :)

Agata

1. Data: 2004-11-09 10:35:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Michal Wornakow wrote:
> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35 zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
>

> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

A ja, do gotowania wody, uzywam garnka. Mam mala kuchnie i mi szkoda
miejsca na czajnik, ktorego na dodatek nie mozna porzadnie wymyc, zbiera
sie w nim kamien i jest obrzydliwy...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-10 10:52:28

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja, do gotowania wody, uzywam garnka. Mam mala kuchnie i mi szkoda
> miejsca na czajnik, ktorego na dodatek nie mozna porzadnie wymyc, zbiera
> sie w nim kamien i jest obrzydliwy...
- To powodzenia w gotowaniu wody w garnku na kuchence elektrycznej .
- Wystarczy kwaskiem cytrynowym czajnik potraktowac i bedzie jak nowy. Nie
bedzie smieci na dlugu czas.

A gotowanie wody na gazowej to oczywiste ze garnek lub czajniczek :)

AJA

> --
> Kot
> m...@p...onet.pl