Czarna pleśń w kabinie prysznicowej - rozwiązanie.

1. Data: 2007-12-23 13:32:20

Temat: Czarna pleśń w kabinie prysznicowej - rozwiązanie.
Od: "Spili" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
W końcu znalazłem coś dzięki czemu pozbyłem się czarnej pleśni z kabiny
prysznicowej.
Zawsze się pojawiała na fugach (zabezpieczonych ponoć przed pleśnią) i przy
listwach pod silikonem.
Czyszczenie i szorowanie mnie po prostu dobijało. Raz na półtora miesiaca
leciałem szczotą i jakimś detergentem.
W końcu kumpela mi poradziła:
Spray Bison do usuwania pleśni i grzybów.

www.amtra.pl

Psikasz i po chwili spłukujesz.
Może nie zapobiega powstawaniu znowu ale zdecydowanie to opóźnia....

Pozdrawiam,
Marcin,