Czarna woda w oczku + osad na kamykach

1. Data: 2005-10-23 11:55:51

Temat: Czarna woda w oczku + osad na kamykach
Od: "lp" <l...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wrzuciłem do obiegu węgiel aktywny i po trzech tygodniach, a w zasadzie z
wczoraj na dziś woda zabarwiła się na czarno, a na kamykach pojawił się
czarny osad ! jak się tego pozbyć?
z góry dzięki

2. Data: 2005-10-23 17:39:35

Temat: Re: Czarna woda w oczku + osad na kamykach
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lp" <l...@m...poznan.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> wrzuciłem do obiegu węgiel aktywny i po trzech tygodniach, a w zasadzie z
> wczoraj na dziś woda zabarwiła się na czarno, a na kamykach pojawił się
> czarny osad ! jak się tego pozbyć?

Czego to ludzie nie wrzucaja do oczka :(.
pozdrawiam sceptycznie
Anka

3. Data: 2005-10-23 17:53:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska wrote:

> Czego to ludzie nie wrzucaja do oczka :(.
> pozdrawiam sceptycznie
:)
dla mnie najbardziej przebojowe bylo
jak znajomy nadmanganianem potasu chcial zniszczyc glony
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2005-10-23 20:28:01

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
> dla mnie najbardziej przebojowe bylo
> jak znajomy nadmanganianem potasu chcial zniszczyc glony
> :)

Widziałem program w naszej TV gdzie ta metoda była
była bardzo polecana.
I nie było to "Śmiechu warte" ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

5. Data: 2005-10-23 20:33:19

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lp wrote:
> witam,
> wrzuciłem do obiegu węgiel aktywny i po trzech tygodniach, a w
> zasadzie z wczoraj na dziś woda zabarwiła się na czarno, a na

Dolej do wody mleka - woda powinna stać się jaśniejsza. ;-))

I poważniej....
Węgiel nikomu nie zaszkodzi, ale jakim prawem wydostał się on z filtra
-chyba zrobiłeś coś nie tak. Węgiel po paru dniach nadaje się tylko do
wyrzucenia
- trzy tygodnie to znacznie za dużo.
Sprzątnij go wraz z mułem przy okazji, tzn. podczas czyszczenia stawu.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2005-10-23 20:38:33

Temat: Zimowanie lilii
Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy powinienem wygrzebać z doniczek lilie azjatyckie na zimę i zimować :)
je w ujemnej temperaturze, czy może wstawić donice do nie ogrzewanego garażu
i tyle ??:)

Pozdrawiam
Stach

7. Data: 2005-10-23 21:48:09

Temat: Re: Zimowanie lilii
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Oct 2005 22:38:33 +0200, Stach Czarnecki napisał(a):

> [...]
> je w ujemnej temperaturze, czy może wstawić donice do nie ogrzewanego garażu

Zakop w ziemi razem z doniczką.

Marta

Mala mucholowka prosi o pomoc:(
Problem z beniaminkiem.