Czas internetu - anonimowosc

1. Data: 2002-06-15 14:34:22

Temat: Re: Czas internetu - anonimowosc
Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aecdb0$1oh$...@n...tpi.pl...
> "Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
..

> Dżizas, następny obcesowiec.
> Naprawdę wydaje Ci się, że najlepiej pasuje słowo "wypocinki"?
>
> Saulo

Czy w Twoim słowniku jest słowo: "krytyka"? Czy tylko słowa: "obcesowy",
"chamski", "wulgarny", "pospolity"?

V-V

1. Data: 2002-06-15 15:11:37

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2002 16:34:22 +0200, Veronika napisał/napisała:
> Czy w Twoim słowniku jest słowo: "krytyka"? Czy tylko słowa: "obcesowy",
> "chamski", "wulgarny", "pospolity"?

Jak to mowia ? "prawdziwa cnota krytyk sie nie boi" ? ;))))

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-15 17:30:29

Od: "MvsMr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Nawrocka <m...@w...fr> w wi
Wielu na Internecie anonimów znanych z imienia i nazwiska.
> [...]
> sympatycznego prześmiewcy. Gdziekolwiek coś zacznie nawalać,
> zabłyszczy czyjaś głupota, zacietrzewienie lub bezczelność,
> mój ulubieniec zjawia się jak na zawołanie, by wykpić,
> ponaigrywać się, zresztą w sposób zdecydowanie sympatyczny. I
> chociaż tak naprawdę nikomu nie bruździ, widziałam jak go
> szczuto, cenzurowano, wyrzucono z listy. Internauci boją się
> anonimowości i się przed nią bronią, nie zdają sobie chyba
> jednak sprawy, że nie tyle sama anonimowość jest zagrożeniem,
> co pieniactwo i chamstwo w powiązaniu z poczuciem niemal

Różnie to może być z tymi "znanymi z nazwiska". Czasem ktoś może się pod kog
oś po prostu podszywać. Najgorsze, gdy na grupę ktoś wyśle posty pod tym sam
ym pseudo co ktoś inny. Wtedy może zniszczyć komuś reputację. Może najlepiej
byłoby zabezpieczać niki hasłami (jak w GG), ale nie wiem, jak technicznie b
yłoby to możliwe. Który serwer miałby dokonywać autoryzacji?

1. Data: 2002-06-15 17:39:04

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> wrote in message
@jupiter.chello.fr...
> "Wypocinki", "monologi", "mentorstwo", "publikacje", "wierszyki",
"egocentryzm" -
> troche już tego tu było. Zastanawiam sie, na ile starczy mi jeszcze
odporności:-(

Magdus, a moze tak skolekcjonowalabys sobie, rownie skrzetnie, mile i cieple
slowa, jakie tutaj o tobie i do ciebie napisano?

Odpornosc wymaga budulca....
:)
Kaska

1. Data: 2002-06-15 20:29:47

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik Saulo <d...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aecdb0$1oh$...@n...tpi.pl...
..
[cut]

> Czy w Twoim słowniku jest słowo: "krytyka"? Czy tylko słowa: "obcesowy",
> "chamski", "wulgarny", "pospolity"?

Przede wszystkim pokój Tobie Veroniko - mam nadzieję, że nie jesteśmy
skazani na wrogość.

Ale muszę zapytać, skoro mnie "dźgasz" - czy jest w Tobie miejsce
na_kulturalną_krytykę i rozumienie, że ostra krytyka niekulturalnej krytyki
to nie to samo, co niczym nie sprowokowana niekulturalna krytyka?

Saulo

1. Data: 2002-06-15 20:54:20

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2002 22:29:47 +0200, Saulo napisał/napisała:
> Przede wszystkim pokój Tobie Veroniko - mam nadzieję, że nie jesteśmy
> skazani na wrogość.

:))

> Ale muszę zapytać, skoro mnie "dźgasz" - czy jest w Tobie miejsce
> na_kulturalną_krytykę i rozumienie, że ostra krytyka niekulturalnej krytyki
> to nie to samo, co niczym nie sprowokowana niekulturalna krytyka?

1) nie krytykowalem
2) spytalem czy moglaby nie wypisywac tyle txtu
3) zle dobralem slowo "wypocinki" do poezji (pewnie znowu nie trafilem) MN

No i to chyba tyle ;)

1. Data: 2002-06-15 21:01:32

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
..
[cut]

> 1) nie krytykowalem
> 2) spytalem czy moglaby nie wypisywac tyle txtu
> 3) zle dobralem slowo "wypocinki" do poezji (pewnie znowu nie trafilem) MN

Na ja Herr Papik-

Miałem na myśli przede wszystkim Veronikę :-)

A co do Twoich samookreśleń, powiem tyle: ja też Cię nie krytykowałem, tylko
zapytałem, czy Twoim zdaniem do tekstów Magdy najlepiej pasuje słowo
"wypocinki". ;->>>>

Zdri

Saulo

1. Data: 2002-06-15 21:40:26

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aeg8b5$1t6$...@n...tpi.pl...
> [...]
krytyki
> to nie to samo, co niczym nie sprowokowana niekulturalna krytyka?

Poczytaj gazety, włącz telewizor, obejrzyj relację z sejmu :-), posłuchaj
radia. Wtedy dopiero zdefiniuj niekulturalną krytykę.

V-V

1. Data: 2002-06-16 08:07:20

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
> Poczytaj gazety, włącz telewizor, obejrzyj relację z sejmu :-), posłuchaj
> radia. Wtedy dopiero zdefiniuj niekulturalną krytykę.
>
> V-V

Phi... mamy równać w dół? :-)

Saulo

1. Data: 2002-06-16 08:29:21

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2002 23:01:32 +0200, Saulo napisał/napisała:
> A co do Twoich samookreśleń, powiem tyle: ja też Cię nie krytykowałem, tylko
> zapytałem, czy Twoim zdaniem do tekstów Magdy najlepiej pasuje słowo
> "wypocinki". ;->>>>

Aqrat w danym momencie nic innego nie przyszlo mi do glowy ;)

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Zapytanie
Klucze do podŚwiadomości = 69
Buddyzm w Katowicach - lipiec 2002
Ksiazki psychologiczna