Czas remontów!!!

1. Data: 2002-06-11 20:38:38

Temat: Re: Czas remontów!!!
Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<ae5jtk$917$1@news.tpi.pl>

>Użytkowniczka i...@s...wody znów podpłynęła do mnie, żeby zakłapać mordką:

o. <,><

>> Ale też jestem z Łodzi ;)
>
>Podwodnej ;)

Szara Podwodna. To oczywiste.

Ależ ja jestem głupiutka... nie, zwyczajnie głupia! Niczego nie
zauważam od razu, a tu się klocki same układają.

>Ja wszędzie gościnnie. Nie stać mnie na własny cyrk.

Serio???
To w jakich Ty cyrkach występujesz? Ja mam swój własny - w głowie.

>Mój psychiatra mówi, że mam Ci nie wierzyć, dopóki nie napiszesz czegoś w
>stylu nekrologowym.

Wybacz, ale jestem nieśmiertelna. Nawet jeśli mi w to nie wierzysz ;)
Jak rzucisz swojego psychiatrę i przestaniesz mu płacić, to będzie Cię
stać na własny cyrk (skoro wymagasz takich luksusowych).

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-06-12 22:00:39

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"

Dzisiaj nie mogę Ci odpisać.
Miałam mały zabieg chirurgiczny i STRASZNIE CIERPIĘ !!!!!!!!!!!!!!
Jak zaraz nie znajdę tramalu, to będę tu maiła MIAŁA! słynne łódzkie
pogotowie.

:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((

1. Data: 2002-06-13 15:21:38

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<ae8gc1$fu5$1@news.tpi.pl>

>Dzisiaj nie mogę Ci odpisać.
>Miałam mały zabieg chirurgiczny i STRASZNIE CIERPIĘ !!!!!!!!!!!!!!

Wmawiaj sobie, że to uszlachetnia. Niektórzy wierzą.
Coraz mocniej pada deszcz, coraz łzawiej sączy się Sigur Rós.
Wódka i patyk w zęby, jeśli straszny Ci Pavulon.

>Jak zaraz nie znajdę tramalu, to będę tu maiła MIAŁA! słynne łódzkie
>pogotowie.

Nie wkurzaj mnie - ratuj się.
Przecież nie mogą zabić mi siostry własnie wtedy, kiedy ją znalazłam.
! !
Lepiej powiedz kogo mam pobić ;)

1. Data: 2002-06-13 23:26:55

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"
( Jaki piękny i oryginalny nick ! )

> Wmawiaj sobie, że to uszlachetnia. Niektórzy wierzą.

Masochiści - mistycy, oczarowani bogactwem swego świata wewnętrznego -
O n a e w i d e n t n i e i r o n i z u j e !!!
Po tych samych szampionach jesteśmy. Nie ma w rodzinie mutantów.

Raczej w myślach mi odpowiadajcie.
Leżącego się nie kopie.

> Coraz mocniej pada deszcz, coraz łzawiej sączy się Sigur Rós.

A niech se pada.
Nie boli już i jest fajnie.
I na lubowaniu się tym stanem upływa mi nocka.

> Wódka i patyk w zęby, jeśli straszny Ci Pavulon.

Ejjj, dowciapna Siostrzyczko !
Ten zabieg to mi robili na chirurgii szczękowej !

> Nie wkurzaj mnie - ratuj się.
> Przecież nie mogą zabić mi siostry własnie wtedy, kiedy ją znalazłam.

Po NICH wszystkiego można się spodziewać.
Mój koleżka dłubał sobie kiedyś w uchu taką maleńką żaróweczką. I tak go
poniosło przy ostatnim dłubnięciu, że żaróweczka tam utknęła. Chciałam mu
wyciągnąć odkurzaczem, to na mnie nakrzyczał i kazał wsadzić w dupę (tak! w
dupę!) stare harcerskie sposoby. Bez łaski. Niech go pogotowie ratuje. Byłam
przy tym.
Lekarz z pogotowia:
- A lubi pan czytać po nocach książki ?
Mój koleżka:
- ... lubię ...
Lekarz z pogotowia:
- Więc niech pan sobie jutro dokupi taki malutki abażurek, a potem to
opatentujemy.
Mój koleżka:
- Nie mogę się śmiać, bo mi żaróweczka pęknie.
Lekarz z pogotowia:
- Ostry dyżur. Laryngologia.

> Lepiej powiedz kogo mam pobić ;)

P. chirurga Paszczękę.

Pa ! s. Kasia

Jeszcze mój ulubiony wierszyk !
Dla Ciebie - ode mnie.
Na pewno Ci się spodoba.

Witkacy
"Hipon"

Rano bandą wyjeżdża na Hipka
Pewien ksiądz, znany z kroju zielonej sutanny.
Wieczorem zjeżdża cicho wychudły jak rybka
Dawny kolega szkolny wypuszczony z wanny.

Hipon wyjął z szuflady glansowaną bródkę,
Zmarłym żonom w notesie stawia same pałki,
Głowę o drzwi pociera jak główkę zapałki,
Przed najbliższą rodziną zamyka wygódkę.

Inny wątek o depresji.
Testy "kuchennej" psychologii
Język migowy
Re: Porozmawiac o depresji - moj byly bol
Re: Porozmawiac o depresji - moj byly bol