Czasem slabo po wysilku

1. Data: 2008-08-28 12:55:53

Temat: Czasem slabo po wysilku
Od: "Marcin" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne, ze u 30-letniego mezczyny wystepuje chwilowe zle
samopoczucie po krotkim, ale intensywnym wysilku? Przebiegam szybkim tempem
60m i mam mroczki przed oczami, generalnie slabo jakbym mial sie zaraz
przewrocic. Czasami po intensywnym wysilku na basenie tez sie robi slabo i
kreci w glowie jak przed zemdleniem. Czy to wskazuje na objawy niewydolnosci
serca, czy tez jest to normalne u kazdego czlowieka przy mocnym wysilku?
Dodam ze przy lekkim wysilku (jazda na rowerze, bieg truchtem itp.) takich
rzeczy nie obserwuje. EKG i echo serca wychodza mi prawidlowe.

2. Data: 2008-08-28 18:12:56

Temat: Re: Czasem slabo po wysilku
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> [...]
> mocnym wysilku? Dodam ze przy lekkim wysilku (jazda na rowerze, bieg
> truchtem itp.) takich rzeczy nie obserwuje. EKG i echo serca wychodza mi

Powodów może być tysiące, ale ogólnie - jeśli chce się trenować jakąś
dyscyplinę (np biegi), powinno się zacząć od powolnych, ale za to
długotrwałych obciążeń.

W zasadzie każdy po silnym wysiłku będzie miał niedokrwienie mózgu (zresztą
starczy rano bardzo szybko wstać żeby poczuć zawroty głowy i zobaczyć
mroczki), pytanie tylko - jak bardzo intensywny wysiłek jest potrzebny, aby
takie objawy wywołać. Po sprincie w zasadzie nie powinno być żadnych
problemów, chyba że sprint był wykonany ze stanu "zaspania". Jeśli byłeś
chociaż trochę rozgrzany, warto zastanowić się, czemu krew nie dopycha
odpowiedniej ilości krwi do mózgu. Może to być wina płuc, krwi, serca,
naczyń krwionośnych albo i pewnie jeszcze czegoś innego.

3. Data: 2008-08-29 09:49:58

Od: "Sick" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> W zasadzie każdy po silnym wysiłku będzie miał niedokrwienie mózgu
> (zresztą starczy rano bardzo szybko wstać żeby poczuć zawroty głowy i
> zobaczyć mroczki),

Czy niedokrwienie mózgu ma coś wspólnego z reakcją wymiotną po bardzo mocnym
wysiłku ?

4. Data: 2008-08-29 12:04:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sick wrote:

> Czy niedokrwienie mózgu ma coś wspólnego z reakcją wymiotną po bardzo
> mocnym wysiłku ?

hmm, nie sądzę... raczej grają tu rolę inne czynniki, ale to byś musiał
jakiegoś specjalisty zapytać. Może to wynik niedokrwienia w obrębie plexus
solaris, co powoduje zaburzenie pracy mięśni gładkich?

5. Data: 2008-08-30 18:52:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mocnym wysilku? Dodam ze przy lekkim wysilku (jazda na rowerze, bieg
> truchtem itp.) takich rzeczy nie obserwuje. EKG i echo serca wychodza mi
Nie normalny jest brak żłćęś....

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

6. Data: 2008-08-31 08:58:00

Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie normalny jest brak żłćęś....

"Nienormalny" pisze sie razem :P

7. Data: 2008-08-31 13:42:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rabar-bar" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Nienormalny" pisze sie razem :P
Racja.

8. Data: 2008-08-31 14:41:50

Od: "Sick" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

rabar-bar wrote:
> "Nienormalny" pisze sie razem :P

Wyciągasz trola z "killfile" odpowiadając na jego posty.

9. Data: 2008-08-31 20:10:03

Od: KatonStarszy <j...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sick pisze:

> Czy niedokrwienie mózgu ma coś wspólnego z reakcją wymiotną po bardzo
> mocnym wysiłku ?

Radze zainteresować się ciśnieniem krwi. U mnie zasłabnięcie po wysiłku
było pierwszym objawem nadciśnienia. A tez mam 30 lat.

leki refundowane a prywatna wizyta u lekarza
przepuklina pachwinowa
nurofen forte +alkohol
jak boli serce?
interleukina-1 (IL-1) - gdzie można wykonać? (Warszawa)