Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy

71. Data: 2005-11-30 21:33:47

Temat: Re: Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy
Od: "ksRobak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A X I D" <h...@p...onet.pl>
news:dmks2q$qm3$4@walbrzych.wlb.vectranet.pl...
> "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> Aaa to to w takim razie pszepraszam pana bardzo serdecznie,
> prosze też przeprosić odemnie swojego ałtluka całom interie o raz
> żeńskom ekipe zespołu onet.pl
>
> --
> A6X6I6D

Przyjmuję pańskie przeprosiny i zwrotnie przepraszam Pana za to,
że mam dwie ręce, dwie nogi, twarz i że oddycham.
Wybacz i żegnaj.
Spadam na news:pl.sci.filozofia
:-)
Edward Robak*

72. Data: 2005-12-01 08:20:34

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:
> [...]
>

> Przyjmuję pańskie przeprosiny i zwrotnie przepraszam Pana za to,
> że mam dwie ręce, dwie nogi, twarz i że oddycham.

no to OK - tam sie nadajesz ;>

> :-)
> Edward Robak*

Stefan Siestrzencewicewicz

--
A6X6I6D
GG:6656915

73. Data: 2005-12-02 08:04:48

Od: "ksRobak" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A X I D" <h...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <r...@o...pl>

> no to OK - tam sie nadajesz ;>
>
> Stefan Siestrzencewicewicz
> --
> A6X6I6D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Filozofia
to zdolność świadomego podmiotu do nadawania NAZW
i wyciągania uzasadnionych wniosków.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeśli chciałbyś się Pan dowiedzieć czego JA dowiedziałem się
w temacie: "Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy"
to zapraszam na grupę na której nie ma pytań TABU. :)
Edward Robak*
--
intercross: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia FUT: pl.sci.filozofia

KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???
APD - fora PL
Fantomy?
Fantomy?
listy motywacyjne i cv