KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???

1. Data: 2005-11-22 20:14:17

Temat: KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???
Od: "Kuba O" <q...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie...
tylko pliz bez odnosnikow do jakis francuskich i innych nie anglojezycznych
stron(gdzie nie udlo mi sie tego znalezc)
w podziekowaniu wielki :)
Kuba
pozd

2. Data: 2005-11-23 09:09:21

Temat: Re: KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???
Od: "drewnokocur" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a który?
bo istnieje Skala I-E Rottera, której się już raczej nie używa i jej nowsza
wersja Skala I-E w pracy Rottera.
oczywiście masz świadomość,że to koljeny post z cyklu- dajcie mi test.
i kolejny raz powinno się pojawić pytanie po co?
on kosztuje parę złoty, więc jak nie możesz go sobie kupić, to pewnie nie
powinieneś go mieć?
pozdr E.

3. Data: 2005-11-23 10:25:08

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2005 o 10:09:21 drewnokocur <e...@n...pl> napisał:

[...]
> wi?c jak nie mo?esz go sobie kupiae, to pewnie nie

Wykładowca nie chce mu dać ;>

--
Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

4. Data: 2005-11-23 11:42:13

Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:op.s0ou76wam7e3xu@localhost.localdomain...
> Dnia 23-11-2005 o 10:09:21 drewnokocur <e...@n...pl> napisał:
>
> [...]
WykĹ,adowca nie chce mu daÄ? ;>

--
PaweĹ, ZioĹ,o

hłehłehłe - chce / nie chce - mu daae? :o)
cóż Pan wiesz na temat chćic wykładowcy?
PS. Pan dajesz każdemu czy tylko większym i silniejszym?
Edward Robak*

5. Data: 2005-11-23 12:01:34

Temat: Re: OT.KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???
Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

do Zielska:

widzę pełno robaczków w twoich postach, wiesz?
I nagłówki też mi po Tobie robaczywieją;)

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-11-23 12:13:51

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2005 o 13:01:34 jbaskab <j...@o...pl> napisał:

[...]
> widzę pełno robaczków w twoich postach, wiesz?
> I nagłówki też mi po Tobie robaczywieją;)

:> ja sobie wypraszam
1. utf jest dopuszczony testowo
2. nie będę za każdym razem sprawdzał czy przedpiśca łaskawie zadeklarował
kodowanie w nagłówkach
3. Napisz do Opery ;)

Dobra już będę uważał.

7. Data: 2005-11-23 12:55:59

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielsko:

> [...]
>1. utf jest dopuszczony testowo
>2. nie będę za każdym razem sprawdzał czy przedpiśca łaskawie zadeklarował

to było tylko tak niezobowiązująco, gwoli informacji, gdybyś przypadkiem nie
zauważył:)

8. Data: 2005-11-23 14:21:36

Od: "regi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kuba
> pozd
> czemu jestes tak za anglojezycznymi stronami??
PRZECIERZ JEST DUZO POLSKICH SUPER STRON
zajzyj na www.casteam.info

APD - fora PL
Fantomy?
Fantomy?