Czekolada

1. Data: 2001-10-08 10:21:33

Temat: Czekolada
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalem wlasnie rzeczony film. Calkiem fajowy :) Oczywiscie naszlo mnie na
czekolade, taka do picia, gesta... Ktos wie, jak to zrobic (te paczkowane to
nie to). I jak przyzadzic czekolade z chili?

Jader

1. Data: 2001-10-08 10:51:38

Temat: RE: Czekolada
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jader

> [...]
> czekolade, taka do picia, gesta... Ktos wie, jak to zrobic
> (te paczkowane to
> nie to). I jak przyzadzic czekolade z chili?

No po prostu świetny film !!

I jeszcze suteczki Murzynki (dobrze pamiętam?)

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-08 11:21:50

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swego czasu roztapiałam tabliczkę czekolady dodawałam mleko
skondensowane niesłodzone - tak troszkę i mocno miksowałam blenderem
żeby trochę pianki było - taki gorący, gęsty prawie płyn piłam. Mniam
mniam - ale potem tylko ogórek kiszony ratuje:-))))
DominikaNM

1. Data: 2001-10-08 12:50:58

Od: Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:

> No po prostu świetny film !!
>
> I jeszcze suteczki Murzynki (dobrze pamiętam?)

TAK!!! TAK!!! Film boski i ta wspaniala J.Binoche!
Oczywiscie i nas naszlo na goraca czekolade!
w garnuszku roztopilam tabliczke gorzkiej czekolady i do pozadanej
gestosci dopelnilam mlekiem z kartonika (3,2%)
mmmhhm!

Magda

Ps. nie wiem jak was, ale nas przy wejsciu do kina czestowala firma
lindt swoimi czekoladkami :)

1. Data: 2001-10-08 13:42:16

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Mniam
> mniam - ale potem tylko ogórek kiszony ratuje:-))))

Ja natomiast piłem kiedyś w "Mozaice" na Puławskiej czekoladę tak
gęstą jak kiedyś dawali u "Wedla" na Grochowskiej
pozdr. Alex

1. Data: 2001-10-09 17:18:33

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> wrote:

>Ogladalem wlasnie rzeczony film. Calkiem fajowy :) Oczywiscie naszlo mnie na
>czekolade...(ciach)

..jak czytałam ksiązkę zeszłej jesieni, to przez jeden wieczór
pożarłam ogromne opakowanie czekoladek. " Merci" tak mnie
wzieło! Solidaryzuję się.

AgataW.

1. Data: 2001-10-09 21:39:14

Od: "zurki" <z...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No po prostu świetny film !!
> I jeszcze suteczki Murzynki (dobrze pamiętam?)
> Maya
> "When God made man, she was only testing"

o, mam przepis na Cycki Murzynki... kcecie? Ale chyba to stare.....:)
Pozdrowionka,
GGGosia

1. Data: 2001-10-11 06:35:40

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: zurki

> o, mam przepis na Cycki Murzynki... kcecie? Ale chyba to
> stare.....:)
> Pozdrowionka,
> GGGosia

Staaare, mamy. A te suteczki to byłu takie cukierki z ciemnej
czekolady w ksztalcie biustu, z kropelk białej na czubeczku.
Poczęstowano nimi świątobliwego ojczulka ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

biały wrzątek
Pytanie o sery pleśniowe
klopsiki
Jeszcze raz mąka razowa