Czekolada

1. Data: 2002-10-19 20:10:37

Temat: Czekolada
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...temu chłopcu trochę rozgoryczonemu bedą smakować pikantne pomarańczowe
grajcarki; tej uśmiechnietej słodko nauczycielce morelowe serduszka; dla tej
dziewczyny płomiennowłosej oczywiscie mendiants, a dla energicznej wesołej
kobiety czekoladki z orzechami. Dla Guillaume'a florentynki (...)Apetyt
Narcisse'a na trufle w grubej czekoladowej polewie (...) Caroline Clairmont
będzie dzis w nocy śnić o toffee... A dzieci ... czekoladowe wiórki, białe
guziki z zabarwionym vermiszelem, pain d'epices pozłacane na brzegach,
marcepanowe owoce w gniazdkach z karbowanego papieru, fistaszki w
czekoladzie, czekoladowa kora, mieszanka z odpadów w półkilowych pudełkach.

Piękne no nie.... Szkoda że to nie moje tylko Joanne Harris. Ale na sobotni
deszczowy wieczór akurat.
A gdzie takie cuda u nas w Polsce mozna nabyc?
Pozdrawiam
Larysa z prowincji, gdzie można co najwyżej Wedla kupić !

1. Data: 2002-10-19 21:51:44

Temat: Re: Czekolada
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Larysa" <l...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
aosdhb$oef$...@n...tpi.pl...

> [...]
> A gdzie takie cuda u nas w Polsce mozna nabyc?
> Pozdrawiam
> Larysa z prowincji, gdzie można co najwyżej Wedla kupić !

A zrodlo mozesz podac ? Tytul, date wydania, itp....

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-19 23:09:32

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 19 Oct 2002 23:51:44 +0200, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> napisala:

>A zrodlo mozesz podac ? Tytul, date wydania, itp....

Czekolada - Joanne Harris
tytuł oryginału: The Chocolat
wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Czerwiec 2001
ISBN: 83-7255-868-X
liczba stron: 310
wymiary: 130 x 185 mm
okładka miękka
tłumaczenie: Zofia Kierszysz

:-)

hmmm

1. Data: 2002-10-20 09:44:45

Temat: Re: Czekolada/ Film
Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@i...com> napisał w wiadomości

> Czekolada - Joanne Harris
> tytuł oryginału: The Chocolat
> wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Czerwiec 2001
> ISBN: 83-7255-868-X
> liczba stron: 310
> wymiary: 130 x 185 mm
> okładka miękka
> tłumaczenie: Zofia Kierszysz
>
> :-)
>
> hmmm

Na podstawie ksiazki (mam nadzieje, ze nie odwrotnie) jest zrobiony film :-)
W rolach glownych Juliette Binoche i Johnny Depp.
Polecam wypozyczenia lub przeczytania ksiazki (lub to i to).

Troche informacji o filmie:

http://film.onet.pl/7718,film.html

Pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2002-10-20 09:49:50

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mea wrote:

> Polecam wypozyczenia lub przeczytania ksiazki (lub to i to).

I nadal leci w HBO :-).
http://www.hbo.pl/cgi-bin/movie.pl?/f_czekolada

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-20 12:03:37

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam i czytalam (mam własne) i to co przecztałam, było lepsze niż to co
widziałam !
Larysa smutna, bo jutro musi isc do pracy...

1. Data: 2002-10-20 13:48:24

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czekolada - Joanne Harris
> tytuł oryginału: The Chocolat
> wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Czerwiec 2001

Rownie swietne jest 'Jezynowe wino' tejze autorki :)

pozdrawiam
Atena

Ryż
SZPINAK
kluski kładzone z jabłkami (P) i pytanie
torba na mrozonki z "Urody"
pomocy-kanie!!!