Czemu Kuroń zdurniał ???!!!!

1. Data: 2001-10-17 10:30:40

Temat: Czemu Kuroń zdurniał ???!!!!
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pamiętacie pierwsze programy "Gotuj z Kuroniem" ? To było coś !
Dowcipny, sympatyczny facet skromnie prezentował swoją wiedzę
i umiejetności, przepisy były sensowne, interesujące, z wdziękiem
podane....
Potem zaczął gotować z "gwiazdami" - było juz nie tak fajnie.
Zazwyczaj programy były po prostu głupawe - ani to nie porogram
kulinarny, ani nie "tokszoł" ani... no, po prostu nie wiadomo co.
I tak obniżal loty, obniżał, aż stał się tłustym, pretensjonalnym,
zarozumiałym gwiazdorem TV, który już zapomniał co znaczy "iść w jakość...".
Szkoda.

Pozdrawiam zasmucony tą refleksją...

Tomek Leopard W.

1. Data: 2001-10-17 11:21:59

Temat: Re: Czemu Kuroń zdurniał ???!!!!
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aż stał się tłustym,

A tego to nie zrozumialam
Czy jakby schudl to bylby "dobry"?
A jak ktos przytyje to staje sie "zly"?

tlusta Daga

1. Data: 2001-10-17 12:08:13

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A tego to nie zrozumialam
> Czy jakby schudl to bylby "dobry"?
> A jak ktos przytyje to staje sie "zly"?

Generalnie nie! Ale w tym wypadku stal sie akurat jakis taki nieapetyczny.

Jader

1. Data: 2001-10-17 12:23:12

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> A tego to nie zrozumialam
> Czy jakby schudl to bylby "dobry"?
> A jak ktos przytyje to staje sie "zly"?

Ależ skąd !!!!! Proszę mnie nie łapać za słowa, nie o to chodziło.
Ludzie przy kości są zazwyczaj niezwykle sympatyczni i inteligentni.

1. Data: 2001-10-17 12:26:59

Temat: Re: Re: Czemu Kuroń zdurniał ???!!!!
Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> napisał / wrote:

> Generalnie nie! Ale w tym wypadku stal sie akurat jakis taki nieapetyczny.

Dzięki - dokładnie to chciałem wyrazić.

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-10-17 12:55:16

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9qjpar$odi$...@i...srv.wp-sa.pl...
> "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał / wrote:
> Ależ skąd !!!!! Proszę mnie nie łapać za słowa, nie o to chodziło.
> Ludzie przy kości są zazwyczaj niezwykle sympatyczni i inteligentni.

Są albo nie są, to samo dotyczy ludzi chudych, patyki mogą byc bardzo miłe
albo wręcz odwrotnie. Myślę, że chudości i grubości niewiele mają tu do
rzeczy, ale fakt, że Kuroń jakiś taki mało apetyczny sie zrobił, i te jego
miny, coraz częściej niezadowolone, gdzies mu uciekło poczucie humoru.

Pozdrawiam
Wkn :-))

1. Data: 2001-10-17 15:51:59

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<Tomek> wrote:

> Czy pamiętacie pierwsze programy "Gotuj z Kuroniem" ? To by"o coś !
> Dowcipny, sympatyczny facet skromnie prezentowa" swoją wiedzę
> i umiejetności, przepisy by"y sensowne, interesujące, z wdziękiem
> podane....

Zawsze byl beznadziejny.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-17 15:56:10

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka;-)))))

We wcześniejszych programach wcale nie był mniej durny ;-(

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-17 16:30:25

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

<Tomek &quot>; <Leopard&quot>; "W." <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Dowcipny, sympatyczny facet skromnie prezentował swoją wiedzę
> i umiejetności, przepisy były sensowne, interesujące, z wdziękiem

Mój Boże, kiedy coś takiego zauważyłeś? Ja na coś takiego w TV nie
trafiłem - czy to wycieczki po knajpach (w WOTie), czy późniejsze
produkcje w Polsacie wszystko było beznadziejne, sztuczne,
dyletanckie i bez polotu. Osobiście najgorzej wspominam etap,
kiedy Kuroń jechał do tzw. "zwykłych ludzi", którzy to albo
chcieli się pokazać sąsiadom, że byli w TV (biedniejsi), albo byli
snobami, którzy musieli opowiadać np. o tym, gdzie to nie mieszkali,
czego nie jedli itd.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2001-10-17 21:23:24

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9qjinr$r3p$...@i...srv.wp-sa.pl...
> [...]
> I tak obniżal loty, obniżał, aż stał się tłustym, pretensjonalnym,
> zarozumiałym gwiazdorem TV, który już zapomniał co znaczy "iść w

Bardzo podobały mi się pierwsze programy Kuronia. Mam nagrane dwie kasety.
Wiele podanych przepisów wykorzystałam z powodzeniem na róże okazje. Zgadzam
się z Wami, że każdy kolejny cykl był gorszy, a już ostatni "Graj z
Kuroniem" jest moim zdaniem nieporozumieniem. Szkoda, że facet rozmienił się
na drobne. Pozdrawiam.

Gosia Ceglinska
k...@i...pl
g...@p...onet.pl