Czerwone kropki na skórze

1. Data: 2009-04-15 08:20:19

Temat: Czerwone kropki na skórze
Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dość dawna pojawiają mi się na skórze takie czerwone kropeczki
podchodzące krwią. Są dość małe, poniżej 1mm, jak po ukłuciu igły.
Można zobaczyć na zdjęciu tutaj:
http://img156.imageshack.us/my.php?image=pict0077gid
.jpg
Nie wiem co to może być.
Pojawia się w różnych okresach, czasem nie ma ich w ogóle. Dzisiaj
zauważyłem nasilenie. Najwięcej jest na rękach, konkretnie bicepsach.
Dodam, że nie palę, nie piję. Sportów też nie uprawiam, więc to nie od
wysiłku. Słońca unikam jak ognia, mam uczulenie na słońce, wychodzą mi po
pewnym czasie duże czerwone ciapy na skórze.

2. Data: 2009-04-19 09:16:32

Temat: Re: Czerwone kropki na skórze
Od: w...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja tez mam cos podobnego tylko na klatce piersiowej i kilka na rekach
oraz w jamie ustnej, szukam rozwiazania do tej pory ale bezskutecznie,
dermatolog zdiagnozowal to jako naczyniaki i przepisal jakas masc
ktora wcale nie pomaga a co jakis czas znowu pojawiaja sie nowe :(

3. Data: 2009-04-30 09:13:48

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wysiłku. Słońca unikam jak ognia, mam uczulenie na słońce, wychodzą mi po
> pewnym czasie duże czerwone ciapy na skórze.

Może atopowe zapalenie skóry?
Szczególnie wskazuje na to pojawianie się i znikanie tych zmian oraz
wrażliwość na słońce.
Tutaj są obrazki:
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/0008
53.htm
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/imagepages/1
920.htm
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/imagepages/1
9323.htm
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/imagepages/2
015.htm
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/imagepages/2
407.htm

4. Data: 2009-04-30 10:25:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biggero wrote:

> Może atopowe zapalenie skóry?
> Szczególnie wskazuje na to pojawianie się i znikanie tych zmian oraz
> [...]

e, nie strasz gościa :D

chodzi pewnie o bardzo jaskrawoczerwone małe kropki, mikrowylewy, na
które "mądrość ludowa" mówi, że są alergią na słońce. Próbowałem znaleźć
ich przyczynę, bo tez mi się pojawiają gdy przestanę dbać o zdrowe
odżywianie, ale jakoś nie trafiłem na właściwe info.

Milgamma N a ciąża
podwyższone ASO
szczepienie przypominające WZW B
pytanie