Czesc

1. Data: 2000-10-19 17:07:28

Temat: Czesc
Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)))
Jestem tu nowa pozwulcie ze sie przedstawie mam na imie anka ale mowcie do
mnie noelka:)))) aha narazie sobie poslucham:)
Pozdrowka
noElka

1. Data: 2000-10-20 09:03:20

Temat: Re: Czesc
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jestem tu nowa pozwulcie ze sie przedstawie mam na imie anka ale mowcie do
> mnie noelka:)))) aha narazie sobie poslucham:)

Czesc noElka
spider.

1. Data: 2000-10-20 10:01:42

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik noElka <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8sn9mm$f0a$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> Jestem tu nowa pozwulcie ze sie przedstawie mam na imie anka ale mowcie do
> mnie noelka:)))) aha narazie sobie poslucham:)

Jak mawiał mój znajomy ze studiów - murzyn, który jeszcze kiepsko mówił po
polsku, ale bardzo się starał, tyle że uczył się głównie w akademiku :), na
pytanie profesora "co się mówi, jak się spóźnia ?", po chwili namysłu:
siemano z rańca

Pozdrowienia
--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-20 10:55:45

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
> Czesc :)))
> Jestem tu nowa pozwulcie ze sie przedstawie mam na imie anka ale mowcie do
> mnie noelka:)))) aha narazie sobie poslucham:)
> Pozdrowka

witaj!

1. Data: 2000-10-20 11:25:38

Od: "Ancia" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tu nowa. Pozwólcie, że się przedstawię. Mam na imię Ania,
> ale mówcie do mnie noElka :)))). Aha na razie sobie posłucham :).

Miło Cię poznać noElka :-)). Mam nadzieję, że już niedługo sypniesz
ciekawymi postami. Ja jestem Ancia i tak samo jak Tobie, również na imię mi
Ania.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-10-20 12:09:11

Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

noHej :)))))))))))))
Milo ze sie odezwalas
mam duzo do powiedzenia ale dopiero sierozkrecam
pozdrowko
noElka

1. Data: 2000-10-20 13:07:17

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> pytanie profesora "co się mówi, jak się spóźnia ?", po chwili namysłu:

A mnie ostatnio na studiach wykladowca nauczyl znaczenia przedrostka dr -
duren :)
Pewnie by tak nie mowil, gdyby nie byl tylko mgr inz.
A jeszcze gdzies niedawno slyszalem tlumaczenie slowa 'amen' - jakos to
bedzie :)))))))))
spider.

1. Data: 2000-10-20 17:00:44

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ;)
noElka wrote in message news:8spckc$s4$1@sunsite.icm.edu.pl...
> noHej :)))))))))))))
> Milo ze sie odezwalas
> mam duzo do powiedzenia ale dopiero sierozkrecam
> [...]
/.../
> [...]

Ale nie zapominajcie dziewczynki, że patrzy i słucha Was jakies sto tysięcy
albo i jeden milijon ludków! ;) - z pięciu potencjalnych - jak ostatnio ktoś
policzył...

Steerpik
- - - - - -
Zanim pomyślisz - napisz! Czas ucieka.
Nie ma to jak czytać w cudzych myślach ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-10-21 10:35:33

Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmmm zastanawialiscie sie ile to ciekawych postow mozna sie dowiedziec
mowiac czesc????
ja tak.
hiii zaczynam sie rozkrecac
pozdrowka
noElka

1. Data: 2000-10-21 13:55:45

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
noElka wrote in message news:8srrhq$gt4$1@sunsite.icm.edu.pl...

> hmmmmm zastanawialiscie sie ile to ciekawych postow mozna sie dowiedziec
/.../

Musisz wiedzieć, że przedstawiasz się każdym Twoim słowem
(radzę nie rozstawać się ze słownikiem ortograficznym) - a Twe imię
tutaj, ma akurat najmniejszą wartość - dopóki go nie splamisz oczywiście,
gdyż wówczas otrzymuje wartość negatywną.

Steerpik
Zanim pomyślisz - napisz! Czas ucieka.
Nie ma to jak czytać w cudzych myślach ;)
Oby tylko było co.

Jak mówić o swojej ... ?
Łacina
Prosto w serce
sytuacje spoleczne dzieci w rodzinie uzależnionej
depresja&alkoholizm