Cześć

1. Data: 2005-02-14 15:37:46

Temat: Cześć
Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Chciałam się tylko przywitać i - powiedzmy - ujawnić, bo właściwie jestem tu
codziennie. I macie rację, ta grupa uzależnia - prawie tak jak xxx. Mam na imię
Joanna, 30 lat i trochę jestem z Białegostoku, a trochę z Poznania. I mam
nadzieję, że ja też tu troszkę miejsca zagrzeję, chociaż niewiele mam czasu. A
na dobry początek mam linka - chyba go tu jeszcze nie było
http://www.lopuch.cz/a200411/krizkove_vysivani.html

1. Data: 2005-02-14 16:19:30

Temat: Re: Cześć
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Ale smieszny ten jezyk na forum, ktore podeslalas! :-)))

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-02-14 16:26:55

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupie!
Za link dziekuje, byly tam akurat 3 wzorki, ktore bardzo mi sie podobaly
a jeszcze ich nie mialam w swojej chomikowej kolekcji.
Tak... jezyk czeski jest dla nas smieszny ... ale tak samo jak dla nich
nasz jezyk jest smieszny :)
--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2005-02-14 18:07:18

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu. A
> na dobry początek mam linka - chyba go tu jeszcze nie było

Witam kolejną Białostoczankę (chociaż tylko w połowie?) jak często bywasz w
tym mieście?? jak będziesz daj znać może jakieś spotkanko zorganizujemy :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-02-14 18:40:44

Temat: Odp: Cześć
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Witamy na uzależnionej (inaczej) grupie...
Powiem jedno zabiję gołymi rękami, za wzorki, kiedy ja to zrobie nie wiem.
Mnie powalily na kolana, szczękę szukam pod biurkiem, w każdym razie
wysiadam.
Jak powiem ze jeszcze te obrazki mam do zrobienia moj chłop pokaże mi
wycieraczke.
I jak tu nie zabic??
W każdym razie witaj cieplutko, kawkę na biurko stawiam i kłaniam się nisko
Pozdrawiam Monika z Poznania
P.S. Jak wróce do domu pół nocy bede zapisywać na dysk

1. Data: 2005-02-14 19:14:15

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.Nowak" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witaj!
>
> Ale smieszny ten jezyk na forum, ktore podeslalas! :-)))

Witam :)
Coś mi się przypomniało, kiedyś miałam taki napęd do szydełkowania, że jak
mi się coś spodobało, to nie patrzyłam w jakim języku jest objaśnienie,
tylko tak długo sie mordowałam aż wszystko z grubsza przetłumaczyłam i
zrozumiałam. Tłumaczyłam wzorki z francuskiego, niemieckiego, nieznając tych
języków, nawet z flamandzkiego (tu nie miałam żadnego słownika, kombinowałam
przez skojarzenia z innymi językami itd.) Zawsze w końcu udawało mi się
dopiąć swego. Aż raz... dopadłam żurnala z pięknym, powalającym wzorkiem.
Patrzę po jakiemu toto i cała szczęśliwa widzę, że po czesku. No więc
żadnych problemów... Faktycznie szło gładko do czasu gdy natknęłam się na
zdanie- dolny okraj obhackujeme cipkovom vzorom. Licho nadało, co za cipkovy
wzór??? Co ja się namordowałam, zanim poprzez skojarzenia z innymi
artykułami doszłam, że cipka- to po ichniemu ozdoba. Czyli dalej miałam
robić wzorem ozdobnym, ufff :D

PS. To może i ja się przedstawię, bo już zabierałam głos na tej grupie, ale
tak anonimowo.
Ania z Gdyni, 37 latek, rencistka z dużymi problemami ze wzrokiem ale
zakochana w robótkach przeróżnych :) Bardzo jesteście kochaną grupą i dobrze
mi z Wami :)

--
Pozdrawiam, Ania
http://www.maranta.neostrada.pl/

1. Data: 2005-02-14 21:09:58

Od: "Jola B." <_...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bjutus" napisała:
> na dobry początek mam linka - chyba go tu jeszcze nie było
> http://www.lopuch.cz/a200411/krizkove_vysivani.html

Cześć! Dzięki za link, nawet można zrozumieć, hihihi, co tam piszą!
Faaajnie! :) I pozdrawiam Białostoczankę.

Jola z Białegostoku

1. Data: 2005-02-14 21:25:07

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to tego właśnie się spodziewałam, ale bardzo Wam dziękuję za takie
miłe przyjęcie. W Białymstoku się wychowałam, ale potem poszłam na studia do
Poznania, a potem to mąż i dziecko, a teraz to już chyba tu zostanę. Ale
rodzice ciągle w Białymstoku, więc jestem tam co kilka miesięcy. Jeszcze raz
dzięki bardzo i serdecznie pozdrawiam wszystkich z Białego, no i z Poznania.

1. Data: 2005-02-14 22:00:54

Od: "SINKA" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to mi się wesoło zrobiło, niezła lektura przed snem ...... ;-))))))))

Swoją drogą to fajne schemaciki dziewczyny tam wrzucają
i organizacja stronki też super, od razu widać co i gdzie
Dzięki za link, będę sobie tam zaglądać...

Pozdrawiam
Sinka

1. Data: 2005-02-14 23:17:19

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieję, że ja też tu troszkę miejsca zagrzeję, chociaż niewiele mam czasu.
> na dobry początek mam linka - chyba go tu jeszcze nie było

Witam serdecznie. Stronka jest super, dzięki za nią. Przy okazji pobytu na
niej znalazłam jeszcze coś takiego, nie wiem czy było http://bbs.hi-joy.com
Pozdrawiam Aśka

włóczka Alaska
szydelko ,pomocy!