Czesc co mozecie powiedziec o firmie "Dziadek"

1. Data: 2001-09-05 14:13:32

Temat: Czesc co mozecie powiedziec o firmie "Dziadek"
Od: "sagsurfer" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem w Gdyni drzwi zewnetrzne model 090, firmy "Dziadek"
antywlamaniowe- wszystko fajnie ale,
gdy zabralem sie do montazu w/w okazalo sie ze,
drzwi z nowoczesnej fabryki wyprodukowane na maszyach
sterowanych komputerowo sa poprostu przekoszone.
Nie trzymaja kata 90* , no i problem musialem do drzwi ustawic tez fuyryne.
Jak to wyglada sami sie juz domyslacie , poniewaz skrzydlo drzwi od strony
zamka sa wyzsze o 7mm, na szerkosci 90cm. jest to nie do przyjecia.
Drzwi musialem niestety wstawic , poniewaz feler zauwazylem po zdjeciu
starych drzwi , achalupe musialem jakos zamknac.
Reklamowalem, przyjechal ich czlowiek, nawet grzecznie ze mna rozmawial,
Dzisiaj telefon , -mozemy panu wynagrodzic suma 400-tu zl.
albo wymienic drzwi,
drzwi sa skonczone ,elegancko oprawione , jak oni to zrobia i w jakim
terminie?
Czy macie jakies doswiadczenia z niezbyt uczciwymi producentami,
o ewentualne wskazowki ,prosilbym jak postepowac, aby mnie nie wykolowali.
Za wszelkie info z gory dziekuje sagsurfer
(wytnij antyspam gdy zechcesz uzyc mojego adresu)