Cześć wszystkim, jestem nowy

1. Data: 2001-01-24 14:16:00

Temat: Cześć wszystkim, jestem nowy
Od: "Marcin Łangowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam się Marcin Łangowski, mam 23 lata i mieszkam w Olsztynie
(Warmińsko-Mazurskie). Choruję na postępujący zanik mięśni. Posiadam średnie
wykształcenie i pracuję w szpitalu dziecięcym przy obsłudze komputera.

Jeżeli chodzi o zainteresowania to przede wszystkim uwielbiam muzykę Pink
Floyd oraz co bardziej ambitne odmiany rocka głównie tego sprzed lat.
Lubię przeczytać dobrą książkę (Lem, Clancy i in.).
To tyle o mnie (chyba trochę za dużo).

Wybrałem tę grupę z wiadomych względów. Jeśli chodzi o grupy jest to moja
pierwsza więc chciałbym zadać pytanie: czy używanie polskich znaków jest na
miejscu?

Pozdrawiam Marcin.

2. Data: 2001-01-24 21:43:49

Temat: Re: Cześć wszystkim, jestem nowy
Od: "Wojtek Urban" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Milo mi, ze trafiles wlasnie tu :-). Rozgosc sie i czuj sie jak u siebie
:-).

Napisales:

> czy używanie polskich znaków jest na miejscu?

Pisz, jak Ci wygodniej :-).

Pozdrowienia,

Wojciech

3. Data: 2001-01-25 09:00:38

Temat: Re: CzeŚĺ wszystkim, jestem nowy
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Langowski" wrote:

> Nazywam siź Marcin Langowski, mam 23 lata i mieszkam w Olsztynie
> (WarmiEsko-Mazurskie).

Wiadomo :)) to mieszkamy po sasiedzku :)))

> Wybra3em tź grupź z wiadomych wzglźdów. JeŚli chodzi o grupy jest to moja
> pierwsza

od czegos trzeba zaczac to jasne :))

wiźc chcia3bym zadaĺ pytanie: czy unywanie polskich znaków jest na
> miejscu?

TAK JEST chyba mieszkamy w RP a tutaj jest zwyczaj pisania po polsku.
"Polacy nie gesi.... i swoj jezyk maja", z ogonkami.
Pewnie zastanawiasz sie czemu nie stosuje tej zasady- pisze z pracy a tu
jest inny komp. Jak bym pisal z ogonkami, u Wszystkich byla by "kaszanka"

pozdro Wojtek
http://samisobie.clan.pl/~radiol

4. Data: 2001-01-25 12:02:50

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Łangowski napisał(a) w wiadomości: <94mprq$83a$1@news.onet.pl>...
>Nazywam się Marcin Łangowski, mam 23 lata i mieszkam w Olsztynie

Milo mi Cie poznac, witaj w naszej grupie :-)
Czy zauwazyliscie ze od nowego roku grupa <pl.soc.inwalidzi> zaczyna sie
"rozrastac"?

>pierwsza więc chciałbym zadać pytanie: czy używanie polskich znaków jest na
>miejscu?

Ogolna zasada jest taka ze sie nie uzywa polskich znakow gdyz w zyciu grupy
uczestnicza tez ludzie z innych panstw. Tam nie ma polskich znakow i dla
nich tekst z polskimi znakami jest malo czytelny. Pisze o tym chociaz ja sam
czasami o tej zasadzie nie pamietam :-)
Pozdrawiam
Olek

5. Data: 2001-01-25 22:00:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):

> [...]
> nich tekst z polskimi znakami jest malo czytelny. Pisze o tym chociaz ja sam

To nie zasada - to smutna rzeczywistość że w RP (prędzej PRL) nikt nie ustalił
polskiej normy dotyczącej kodowania znaków diakrytycznych :-( po prostu nie
mamy PN -.... na temat polskich znaków - w internecie - powinno się stosować
ISO-8859-2 - jest to standard światowy - ale niestety w Polsce tak nie jest :(
Wingroza ma Win-1250 do - kupa tego było - Mazovia, DHN, IBM Latin-2 ,
ISO-Latin 2 i kilka jeszcze, Mac ma jeszcze inną :-(

Z pozdrowieniami

Jacek K.

6. Data: 2001-01-29 12:33:01

Od: "Jacek Zadrożny" <p...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam używam polskich znaków. Jeśli ktoś używa dziwnych klientów pocztowych
lub newsowych bez obsługi, to niech się sam martwi. Ja też czytuję Lema, ale
myślałem, że jestem ostatni w wolnym świecie. Pozdrawiam.

--
Jacek Zadrożny
p...@i...org.pl

7. Data: 2001-02-07 21:38:52

Od: "Michał Jerzy A." <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NeoN <r...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...

> [...]
> jest inny komp. Jak bym pisal z ogonkami, u Wszystkich byla by "kaszanka"

nieprawda, jakbys pisal z pracy z ogonkami to u nikogo nie byloby zlych
wrazen z jedzeniem niepelnowartosciowej kielbaski... a i chcialbym dodac ze
nie jestem i. bo przelatuje tu tylko przez te grupe w nieustajacej podrozy
po usenecie- rekordycznie moja ktoras tam grupa, latam wszedzie gdzie sie
tylko da i jest doskonale, czuje sie lepiej niz wcale &))
qst.- czy wsrod was znajduja sie jacys uzywkowicze? czego uzywacie w celu
transportowania sie w odmienne stany swiadomosci..?
--
....Michał Jerzy.....
..niebo razi blekitem..

8. Data: 2001-02-08 22:11:30

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Jerzy A." <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

celu
> transportowania sie w odmienne stany swiadomosci..?

Tu jest cos dla powracajacych: www.idn.org.pl/u

Krzysztof Markiewicz

9. Data: 2001-02-09 23:05:02

Od: Carrie <c...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Jerzy A." napisał(a):

> qst.- czy wsrod was znajduja sie jacys uzywkowicze? czego uzywacie w celu
> transportowania sie w odmienne stany swiadomosci..?

Jasne - książki, muzyka i sny (sny, nie spanie ;) - zawsze działa :))
Aha, i jeszcze ociupinka wyobraźni. Jedyny skutek uboczny to faktycznie
nadmierne oderwanie od rzeczywistości.
A czego Ty używasz?

Pozdrawiam - Carrie

10. Data: 2001-02-15 22:08:23

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leoged" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej ja również jestem nowy i cieszę się że w końcu tu trafiłem
> Jestem informatykiem ON mamI grupę, pracuję zawodowo i jeżeli macie jakieś
> problemy (nie tylko techniczne) to śmiało czekam na listy
> Do następnego przeczytania

ciach

Powitać, powitać:)

--
Pozdrowka
Apik

SamiSobie-prawo-mam pytanie
Oprogramowanie
Ciekawa strona
It is time to bring a conclusion to the United States of America......
Ciekawi ludzie