Członek to moja duma!

1. Data: 2001-09-11 16:36:13

Temat: Członek to moja duma!
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mojej konstytucji panstwo mi gwarantuje wolnosc wypowiedzi itp. Wiec
teraz wam cos opisze, bardzo fajna rzecz.
Bylo to bardzo dawno, mialem wtedy 6 lat i chodzilem do zerówki. Wtedy
moj czlonek byl nieco mniejszy i moje jadra nie byly tak owlosione jak
teraz. Po paru latach znalazlem się w 5 klasie. Mielismy w-f i po nim
poszedlem pod prysznic, od razu zauwazylem ze muj członek jest zdecydowanie
wiekszy niz moich kolegów. I tak jest do teraz. Ludzie się pytają jak ja to
robię ze jest taki a nie inny. Odpowiadam zawsze ze to odpowiednia dieta.
Moja ksywa (jamnik) pochodzi właśnie od wielkości moojego przyrodzenia.
Mysle ze nikt z was się nie domyslił.
Nie tylko z członka jestem dumny, z siebie tez, ze tak dobrze się umiem
nim poslugiwać. Zaczelo się od jednej kumpeli, myslałem ze to coś powaznego-
dla mnie było. Pozniej sie jakos rozstalismy i kobiety zaczely do mnie
lgnąć, chodzilo im tylko o sex, bo oczywiscie to kolesiówa powiedziała swoim
kolezankom ze widziała bardzo milego (wielkiego) penisa i wszystkie chciały
go zobaczyc i poczuc w sobie.
Teraz znacie prawde. I co ja mam o tym wszystkim mysleć. Bylem
traktowany jak zabawka, ja i moj członek zostalismy sponiewierani. Teraz mam
juz troche wiecej lat i mam cos wiecej do zaoferowania niz tylko moj
członek. Z czasem przestalem wierzyc kobirtom, które mowily "kocham". Moze i
kochały seks.....
Pozdrawiam i dziekuje za uwage. Prosze o zrozumienie. Jamnik

1. Data: 2001-09-11 18:04:56

Temat: Odp: Członek to moja duma!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Owszem, konstytuacja gwrantuje Tobie wolnosc slowa, ale mowi rowniez, ze nie
mozna nikogo pomawiac, ponizac i obrazac. Gdyby ktokolwiek chcial sie
zajmowac Twoja osoba to juz bys za to beknal. A poza tym skad wiesz, ze ja
nie mam od Ciebie wiekszego przyrodzenia? Nie chwal sie tak, bo nikomu w ten
sposob nie zaimponujesz, a tylko robisz z siebie posmiewisko.
JR
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nlfgp$nbn$1...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-11 18:28:11

Od: "ShadowsSun" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu gadasz jak czlowiek, teraz rozumiem twoj problem
trudno ci poznac kobiete ktora pokochala by ciebie zamiast
twe przyrodzenie i szerze mowiac to mi trudno uwierzyc.
To z jakimi ty sie kobitami spotykasz, a moze masz syndrom
bogacza, no wiesz jak jestes przy kasie to wydaje ci sie, ze
wszyscy leca tylko na twoja kase, ajak masz dluuuuugiego to
wszystkie........, a moze te ktore mowily tobie, ze
cie kochaja naprawde cie kochaly!? Zreszta to sie przeciez
czuje jak ktos cie kocha, a jak tylko mowi ze cie kocha!
Nie wyczules tego?

1. Data: 2001-09-11 18:28:30

Temat: Re: Członek to moja duma!
Od: "obraxan" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy sposób na tego jamnika to nie odpowiadać na jego posty
pzdr.

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nljou$rt3$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-11 19:50:13

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9nlpil$4ns$1@news.onet.pl>, o...@p...onet.pl says...
> najlepszy sposób na tego jamnika to nie odpowiadać na jego posty
> pzdr.

Dlaczego? To jamnik bardzo skrzywdzony przez los.

1. Data: 2001-09-11 20:38:06

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego? To jamnik bardzo skrzywdzony przez los.

No wlasnie. Bardziej mu pomozesz, jesli go zignorujesz.

DruG

1. Data: 2001-09-11 20:39:41

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Jezu.... nie mow, ze wziales go na serio ??? ;P

DruG

1. Data: 2001-09-11 20:55:07

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9nlsgt$frt$1@h1.uw.edu.pl>, D...@p...fm says...
> [ciach]
>
> Jezu.... nie mow, ze wziales go na serio ??? ;P

Niestotne czy on tak mysli czy tylko w ten sposob sobie jaja robi. Ona ma
problem. Po prostu. I go uzewnetrznia w taki sposob.

1. Data: 2001-09-11 22:25:41

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ShadowsSun" :

>a moze te ktore mowily tobie, ze
> cie kochaja naprawde cie kochaly!? Zreszta to sie przeciez
> czuje jak ktos cie kocha, a jak tylko mowi ze cie kocha!
> Nie wyczules tego?

Jeżeli im mówił to co nam...
To nie sądzę.
Eva

1. Data: 2001-09-11 23:56:12

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

obraxan napisał(a):

> najlepszy sposób na tego jamnika to nie odpowiadać na jego posty
> pzdr.

Prosze azebyscie odpowiadai pod cytatem i cieli cytat!
Dzieki z gor!
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

*******
Milosc i szczescie.
Czy to wojna kulturowa?