Czy 10 latkowi mozna dać cos na poprawę koncentracji??

1. Data: 2006-10-12 16:06:17

Temat: Czy 10 latkowi mozna dać cos na poprawę koncentracji??
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

czy istnieje cos co pomoglaby dziecku bardziej sie skoncentrować i
poprawiac pamiec?
Kasia

2. Data: 2006-10-12 16:47:19

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy istnieje cos co pomoglaby dziecku bardziej sie skoncentrować i
> poprawiac pamiec?

Tak. Ćwiczenia.

D.

3. Data: 2006-10-12 18:04:49

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> czy istnieje cos co pomoglaby dziecku bardziej sie skoncentrować i
> poprawiac pamiec?
> Kasia

Ćwiczenia typu żonglerka piłeczkami, "pojkami" pomagają w ćwiczeniu
koncentracji.

Kiedyś w telewizji był wywiad z gościem który napisał prace na ten temat.

Akcesoria do żąglerki można znaleźć np. na stronie
http://kuglarstwo.pl/dropsy/sprzet_PILKI.php

A tu np. przykłady ćwiczeń http://www.zonglerka.piwko.pl/,

http://kuglarstwo.pl/dropsy/poi_12.php warto spróbować zwłaszcza tego, to
machanie pojkami jest super relaksujące.

A niby pojki do ćwiczenia łatwo samemu w domu zrobić: dwa kawałki sznurka
długość od łokcia do kostki u nogi, trzeba zawiązać pętelki do trzymania, na
końcu sznurka przywiązujemy skarpety/woreczki wypełnione ryżem/grochem - i
gotowe można machać :-)

Dla moich dziewczyn to super zabawa, nie wspomnę juz o mężu :-)

Mój mąż dyslektyk jakich mało pracujący często pod dużą presją uważa to za
fenomenalny wynalazek, zawsze wozi niby pojki w bagażniku samochodu nawet na
delegacje :-)

A jeszcze mozna grać w tzw. Zośkę, wygląda to niesamowicie a podobno nie
jest takie trudne a co najważniejsze każda z tych zabaw nie wymaga wielkich
nakładów finansowych

Pozdrawiam

Monika

4. Data: 2006-10-12 18:18:25

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Oct 2006 20:04:49 +0200, Moni|<a napisał(a):

> Monika

Masz coś nie tak z kodowaniem? Krzaczki widzę.
--
Elżbieta

5. Data: 2006-10-12 18:51:22

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Akcesoria do żonglerki - oczywiście przepraszam za błąd :-)

Monika

6. Data: 2006-10-12 23:58:43

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** wrote:

> Tak. Ćwiczenia.

Miedzy innymi rowniez dieta: odpowiednie weglowodany (ograniczyc cukry
proste), odpowiednie bialko (chude mieso itp).

Tu link po angielsku:
http://drphil.com/articles/article/189

pozdrawiam
Kasia

muzyka - poradźcie mi coś
Klik uczy ortografii
szczepienia dla nastolatkow
Co mogę chcieć dostać na rocznicę...????
Technika - IV kl. SP