* Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *

1. Data: 2010-02-28 11:54:02

Temat: * Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *
Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2010-02-28 11:56:25

Temat: Re: * Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoją dobrą wolę
> Ponieważ wierzę
> Że tam jest
> I płonie _()_
> I tylko czeka
> By coś zrobić
> - Klucz miłości

Jesteś katolikiem?
Jakiego jesteś wyznania jeśli wolno zapytać? :)

3. Data: 2010-02-28 11:58:28

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "al _|) brat" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> A czy Szatan umie liczyć dajmy na to
> chociaż na palcach ? :o/

Szatan jest znacznie inteligentniejszy od człowieka, conajmniej IQ1000

4. Data: 2010-02-28 11:59:56

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 12:58, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> Użytkownik "al _|) brat" <k...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:hmdjrm$mn1$1@news.interia.pl...

> Szatan jest znacznie inteligentniejszy od człowieka, conajmniej IQ1000

Skąd ta pewność, rozmawiałes z nim? ;)

5. Data: 2010-02-28 12:55:06

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał
> ------------
> Szanuję w Tobie
> Twoją dobrą wolę
> Ponieważ wierzę
> Że tam jest
> I płonie _()_
> I tylko czeka
> By coś zrobić
> - Klucz miłości

Jesteś katolikiem?
Jakiego jesteś wyznania jeśli wolno zapytać? :)
===
Formalnie jestem Katolikiem, bo zdaje się katolikiem zostaje się
na wieki, wieków - amen, choć najczęściej niezależnie od swojej woli.
Świadomie ochrzciłem sie po raz drugi w kościele Adwentydtów Dnia 7,
ale mnie stamtąd wywalili..., trochę na moją własną prośbę :o)
Wiele czasu spędziłem na rozmowach ze Świadkami Jehowy,
ale ich upór w kwestii nieprzetaczania krwi ludziom, którzy
ulegli wypadkowi dajmy na to na motorze, odepchnęło
mnie od tej organizacji. Jednak uczciwie musze przyznać,
że ratowali dwa razy moje duchowe życie, czyli wiarę.
Katolicy tylko raz, ale w sumie na jedno wychodzi :o)

Aktualnie jestem ateistą humanistą ( w chwilach zwątpienia:)
oraz wyznawcą Jezusa, Zaratusztry, Buddy i Mahometa,
kiedy czuję w sercu bluesa :o)

zdar
al_|) brat

6. Data: 2010-02-28 12:55:49

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał

> Szatan jest znacznie inteligentniejszy od człowieka, conajmniej IQ1000
---
Też mi się tak zdaje, niestety :o/

zdar
al_|) brat

7. Data: 2010-02-28 12:57:14

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał

> Szatan jest znacznie inteligentniejszy od człowieka, conajmniej IQ1000

Skąd ta pewność, rozmawiałes z nim? ;)
===
Co by nie mówić, jeśli już ktoś założy jego istnienie,
to tym światem rządzi gwałt i przemoc...

al_|) brat

8. Data: 2010-02-28 19:55:58

Od: Temptor <s...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 13:55, al _|) brat pisze:
> Użytkownik "zdumiony"<z...@j...pl> napisał

> ---
> Też mi się tak zdaje, niestety :o/

:)

Porównanie inteligencji i zdolności "duchowo-umysłowych" aniołów do
zdolności umysłowych ludzi ma się tak jak porównywanie zdolności
"duchowo-umysłowych" ludzi do zwierząt. Nie ta liga.
Anioły jako nasze nadistoty mają nad nami tak dużą przewagę, że aż
trudną do wyobrażenia, przez co właśnie są naszymi nadistotami.

--
Temptor Redemptor

9. Data: 2010-02-28 19:59:59

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Temptor" <s...@l...ru> napisał

> [...]
> Anioły jako nasze nadistoty mają nad nami tak dużą przewagę, że aż trudną
> do wyobrażenia, przez co właśnie są naszymi nadistotami.
===
Szkoda, że wstepują też złe.

zdar
al_|) brat