Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

1. Data: 2004-05-06 17:13:33

Temat: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcona interesującym tytułem "Barwny świat ogrodów" włączyłam przed
chwilą odbiornik. Zaczęłam mieć wątpliwości ujrzawszy stylizowany wóz
drabiniasty z roślinami (wyjątkowo tego nie lubię). Ale przynajmniej była to
żywa natura! A reszta programu to pan w studio stojący na plastikowej
zielonej macie i opowiadający "na sucho", jak się zakłada trawnik. A
myślałam, że "Rok w ogrodzie" to już dno! Co za pomyłka!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-05-06 17:44:24

Temat: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zielonej macie i opowiadający "na sucho", jak się zakłada trawnik. A
> myślałam, że "Rok w ogrodzie" to już dno! Co za pomyłka!

Wóz, jak wóz, ale wagonik kolejki linowej
to dopiero heca !

Pozdrawia parowozowo boletus

3. Data: 2004-05-06 19:09:25

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślałam, że "Rok w ogrodzie" to już dno! Co za pomyłka!

A coz to za program ?

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2004-05-07 03:18:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> A coz to za program ?

Musisz w sobote wczesnie wstac (przed wpol do siodmej), wlaczyc telewizor
(TVP1), a sie przekonasz ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-05-07 04:26:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>

> A jaki ciekawy jesy program o angielskich ogrodach .Kiedys fachowiec
przez pol godziny tlumaczyl jak zasadzic jeden krzak pomidora.
To jest rowniez program dla eurobardzoenyuzjastow--tacy docelowo
mamy byc.Jak to posadzic ?-zamow firme to Ci zrobia .Optymista Mirzan

6. Data: 2004-05-07 05:54:25

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> przez pol godziny tlumaczyl jak zasadzic jeden krzak pomidora.
> To jest rowniez program dla eurobardzoenyuzjastow--tacy docelowo
> mamy byc.Jak to posadzic ?-zamow firme to Ci zrobia .Optymista Mirzan

Widzialem kilka angielskich programow o ogrodach.
Choc sie nie znam, uwazam ze sa swietne.
Moim zdaniem brytyjczycy robia najlepsze filmy przyrodnicze (nie tylko o
ogrodach).
M.

7. Data: 2004-05-07 06:27:13

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Musisz w sobote wczesnie wstac (przed wpol do siodmej), wlaczyc telewizor
> (TVP1), a sie przekonasz ;)

Ale Basia pisala 'przed chwila', wiec nie w sobote rano.... :-)

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2004-05-07 10:51:14

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Bpjea napisał:
>
> Ale Basia pisala 'przed chwila', wiec nie w sobote rano.... :-)

Przeczytaj post jeszcze raz. Albo jutro o 6.30
włącz TVP 1

Pozdrawiam
skryba

9. Data: 2004-05-07 11:26:13

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam
> skryba
>
> Szkoda tak wcześnie wstawać lepiej pospać więcej dowidziałam się na
postach grupy niż z naszych programów ,ale wcześniej oglądałam Świat
Ogrodów robiony przez anglików prowadził go p.Hamilton było na co popatrzeć
i obejżałabym jeszcze raz,On kochal ogrody i potrafil to pokazać bo o
roślinach trzeba też umieć mówić TV pokazuje tylko prowadzących i ich
znudzone miny a powinien ten program być relaksującym a tu stres bo jak tu
teraz iść do własnego ogrodu i sadzić kwiaty jak ci humor z rana zepsują Nie
polecam lepiej pospać Pozdrawia Teresa

10. Data: 2004-05-07 12:41:19

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ogrodowy skryba napisał:

> Przeczytaj post jeszcze raz. Albo jutro o 6.30
> włącz TVP 1

Niezupelnie.
Juz mi Basia wyjasnila, ze to byl program w regionalnej telewizji i to
we czwartek wieczorkiem.

Pozdrawiam
Asia

mapa