Czy Wam tez to sie zdarza ?

41. Data: 2003-01-06 09:38:31

Temat: Re: Czy Wam tez to sie zdarza ?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...

Czy widzieliście tą reklamę, w której Bischoop
<B...@b...kreml.russia> mówi:

>Chwale to co widac powyzej. Czy otyla osoba nie moze czuc sie rowniez
>mloda i piekna, i skoro taki stroj sprawia iz tak sie czuje, nie moze w
>nim chodzic bo ktos czuje sie zgorszony?

Hmmm... Ależ może - ale jak już Aneta napisała - niech się potem nie
dziwi. Problem leży w tym, że istnieje wiele sposobów, aby otyła osoba
wyglądała pięknie i młodo, ale najczęściej nie są to te same sposoby,
które stosuje taka, na przykład, Christina Aguillera. Jeśli, oczywiście,
czuje sie w tym wspaniale, to świetnie, ale nie rozumiem, co to ma do
rzeczy z odbiorem jej wyglądu przez otoczenie - żeby zmienić obraz:
osoba, która lubi mieć pięciocentymetrowe paznokcie może sie z nimi czuć
piękna, można ją podziwiać za odwagę i wytrzymałość codziennych
niedogodności, ale nie można oczekiwać, że szpony tego rodzaju będą się
komukolwiek podobały, ani tym bardziej tego, że będą sie ich
właścicielce należały szczególne względy.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak

42. Data: 2003-01-06 18:15:43

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pon, 06 sty 2003 o 10:38 GMT Agnieszka Krysiak napisał(a):

> [...]
> komukolwiek podobały, ani tym bardziej tego, że będą sie ich
> właścicielce należały szczególne względy.

3 centymetrowe rowniez moga sie nie podobac.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

43. Data: 2003-01-06 22:44:15

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tą reklamę, w której Bischoop
<B...@b...kreml.russia> mówi:

>3 centymetrowe rowniez moga sie nie podobac.

No cóż, ujemne również.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak
'/~` GG 1584
*<- Click here to disagree. Any other action will be an act of support.

Same kłopoty (ciąg dalszy )
nastolatka -kłopot wielki
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
Życzenia na Nowy Rok
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH