Czy Wy powariowaliscie?

1. Data: 2002-03-28 06:29:47

Temat: Czy Wy powariowaliscie?
Od: "Bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat nie dotyczy proroka i bardzo go prosze o nie odpisywanie na ta
wiadomosc.
Czy naprawde fascynuje Was dyskusja z tym zacietrzewionym i zaslepionym swym
proroctwem czlowiekiem? Powoli szlag mnie trafia - od wczoraj 105 nowych
postow z czego 85% tyczacych sie jego proroctwa. Dajcie mu spokoj i nie
dajcie sie prowokowac. Z nim chyba naprawde cos nie tak skoro pisze na grupe
o tematyce odbiegajacej od tej wynikajacej chociazby z jej nazwy. A... no
chba, ze co niektorzy z Was - psychologow diagnozujecie sobie ten
"arcyciekawy" (?) przypadek.

Pozdr.
BK

1. Data: 2002-03-28 08:25:11

Temat: Re: Czy Wy powariowaliscie?
Od: Robert Osowiecki <m...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Our dear friend Bart wrote:
> [...]
> o tematyce odbiegajacej od tej wynikajacej chociazby z jej nazwy. A... no
> chba, ze co niektorzy z Was - psychologow diagnozujecie sobie ten

Być może od niedawna jesteś na newsach, bo to znane zjawisko. Na wielkie
włochate trole zawsze zbiera się nagonka, która narobi więcej hałasu
i bałaganu niż sam trol. Można przywyknąć albo filtrować. Polecam to
drugie.

Pozdrawiam.

--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<> m...@r...art.pl <>

1. Data: 2002-03-28 08:44:46

Od: "Bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) Można przywyknąć albo filtrować. Polecam to
> drugie.

Szkoda, ze czasami ludziom brakuje autofitru. No coz... filtrujac
definicjami programu oszukujemy sami siebie... (?) Ukawanie, ze jest ok.
Przywyknąc? hm... nie do wszystkiego sie da. Moze dlatego jeszcze ten swiat
jakos funkcjonuje.

Pzdr.
BK.

1. Data: 2002-03-28 19:50:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart"

> [...]
> proroctwem czlowiekiem? Powoli szlag mnie trafia - od wczoraj 105 nowych
> postow z czego 85% tyczacych sie jego proroctwa.

Dal spokoju własnej duszy zmień ustawienia synchronizacji serwera tpi na -
pobierz tylko nagłówki i w ostateczności samodzielnie wybierzesz wiadomości
interesujących Ciebie postów i ominiesz misję pana pseudoproroka czy może
mesjasza?
Prawdziwy prorok powinien być zaślepiony ;)
Wnosi jakiś powiew inności ;)
Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-28 19:55:59

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart"

> Szkoda, ze czasami ludziom brakuje autofitru.

Samokrytycyzm u proroka=zaprzestaniu misji ;)
Świetna nazwa autofiltr :|
Pokasowałam czyli wyrównałam "święte" teksty !!!
Masoneczka vel Ania

[Profet] Bog sprzyja czlowiekowi!
[Profet] Profet wie jak rozwiazac problemy
prawa emocji Frijdy
[Profet][pl] Jak Bog wybralo Proroka?
jak rozpocząć związek?