[Profet][pl] Profet jest nieudacznikiem?

1. Data: 2002-03-28 10:12:40

Temat: [Profet][pl] Profet jest nieudacznikiem?
Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.allspamers.pl> wrote in
news:3CA2DE5F.1B8E2E84@microb.uni.wroc.allspamers.pl
:

> [...]
> żeby jej niebylo, i wszystkie głosy za i przyjęte..." Czy jako tak,
> ale sens został. Podstawowy dowód na to, że nie jeste prorokiem: nie
> masz siły, daru, spójnosci wypowiedzi. Gdybys przekazywał Boski plan,
> byłby on tak doskonały, że nie znaleźlibysmy w nim nic sprzecznego z
> logiką, po prostu stalibysmy "urzeczeni mocą argumentacji". A tu...
> Ręce opadają... Nowa seria, tym razem proroków - nieudaczników...?
> Nowy Boski plan? Bóg się musi do półsrodków uciekać i wyposażać swoich
> proroków w wąski aparat poznawczy i werbalny? ... Wątpliwe.
===
Jako prorok, nie bede nauczal nic tajemniczego, co nie jest publiczne i
widoszne golym okiem w swiecie wokol nas. Nie znam tajemniczych "Bodkich
planow" ani innych cudownych rozwiazan.
Jestes pod silnym wplywem religij judaistycznych i twoje wyobrazenie Boga i
religii, twoje obecne paragygmaty nie pozwalaja ci na nowe podejscie do
nowej religii. Mozliwe, ze spodziewasz sie ujzec na chmurze starszego pana
z broda i uslyszec akustyczny glos rozlegajacy sie nad tlumem gapiow:"Oto
jest ten, ktorego wybralem..."

W Religii Madrosci nie spodziewaj sie takich widowisk.
Dla mnie prawda jest niezalezna od tego, kto ja wypowiada albo uzywa.
Moim celem jest nauczenie ludzi nowego spojrzenia na dokladnie ten sam
otaczajacy swiat. Chce nauczyc nowych paragygmatow.
Wszyscy widzimy ten sam swiat wokol, ale wielu interpretuje go zupelnie
inaczej.
Moja idea jest polaczenie nauki i religii w jeden SPOJNY system opisu
realnego swiata.
Dlaczego nie czepiasz sie naukowcow, ze publicznie opisuja swiat i nauczaja
innych "sprzecznie z logika"?? a dlaczego nie krytykujesz tych setek i
tysiecy religii?

Czepiles sie krytyki nowego proroka, ktory wlasnie chce promowac idee
"uspojnienia paragygmatow" i "wielkiej unifikacji".

Jestem zwolenninkiem otwartego umyslu, prawdy o swiecie, madrosci i jak
najbardziej SPOJNEGO i logicznego i prawdopelnego swiatopogladu.

Jesli wiec ja sie myle, nie jestem prorokiem, nie mam madrosci do
przekazania, to sam bede wszystkich przepraszal i sie tlumaczyl, ze bylem w
bledzie.
Nie jest moja intencja oszukiwanie ludzi, lecz nauczenie ich, by nie dali
sie oszukiwac!

Jesli jestem prorokiem, ale nieudacznikiem, to nie jest to moj problem, ale
Twoj! Ty potrzebujesz udanego proroka. Jesli prorokowi sie nie uda, to
stracisz na tym Ty.

Bog powierzyl mi jakas misje, ja staram sie ja wypelnic. Jesli mi sie nie
uda, to Bog moze mnie ukarze, moze wybaczy, moze zdecyduje inaczej...
Ja jednak i tak bede na poziomie rozwoju duchowego wyzszym niz wiekszosc
ludzi, ktorzy teraz cierpia. Wiekszosc ludzi i tak zostanie w
nieswiadomosci zwiazanej z cierpieniem. Ktos musi im pomoc. Jesli nie ja,
to kto? Masz jakas alternatywe?
Zaproponuj kogos,ale wiekszego udacznika!
Moze kogos z show business'u? Moze kogos z duzym kontem w banku? Profesora?
Polityka?

Powolaj kogos na proroka! Jest coraz wiecej wojen i konfliktow. Panstwa
cywilizacji technologicznej maja problemy demograficzne. Panstwo
argentynskie sie rozpada. Panstwo polskie ponoc jeszcze ostatkami sie
trzyma, ale jak na zbawienie czeka na przyjecie do Unii.
Nie masz wiele czasu na Twoj wybor Proroka. Czas plynie.......
Ludzie czekaja w desperacji... Na pewno sprawisz im radosc swoim wyborem.

Ah... i nie pros Boga o pomoc, bo wedlug ciebie, wybiera nieudacznikow...
Powodzenia!
--
Albert Jacher, the Profet(Prorok)
http://www.geocities.com/WisdomReligion

1. Data: 2002-03-28 11:00:58

Temat: Re:[Profet] Profet jest nieudacznikiem?
Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=>pl.soc.religia

:

> Nie zrozumiałes, o co mi chodzi. Przeczytaj, pomysl, zrozum, o wielki, i
> wtedy pisz. Nie Bóg wybiera nieudaczników, tylko ty jestes
> nieudacznikiem-samozwancem. I tyle. I nie wkladaj w moje usta swoich
> slow. Dzieki.
===
Nie wkladam slow w twoje usta, tylko wyciagam wnioski. Dla mnie, to Bog
mnie wybralo. Stad tez takie wnioski.
Poza tym, jesli ja nie jestem tym prorokiem, to na pewno my wszyscy nowego
proroka potrzebujemu. Ale nawet jak oglosi swoja obecnosc, to spotka go
reakcja typu 'syndrom Jehoszua' i 'syndrom odrzucenia madrosci'.

To czy to bede ja czy kto inny, czy beda znaki, czy nie... nie ma
znaczenia! Ojciec Pio, juz nie zyje, zyje jednak w Italii inny stygmatyk i
tez probuje dotrzec do ludzi z przeslaniem. Sa tez inni. Krew leci im z ran
i co? ... Nic!!!
I tak nikogo nie interesuje tresc ich misji, tylko czy czasem oni sami jako
widowisko.

> To o czym piszesz, te problemy sa powazne, to prawda.
> Tylko ty tez nie masz sposobow na ich rozwiazanie. I zdaj sobie z tego
> sprawe - nie znasz sposobow ich rozwiazania, bo Bog ci ich nie wyjawil,
> ergo: nie jestes prorokiem. To tyle. To sa fakty, reszta to twoje
> dywagacje i umiejetne (to ci przyznam, majstersztyk) uciekanie od
> konkretow. Bo prorocy operuja konkretami. Madrosci zycze,
> Wojtek
===
To nie jest prawda. Oglosilem, ze jestem prorokiem, bo wlasnie mam
rozwiazania tych problemow. Oglaszanie sie prorokiem dla samego bycia
prorokiem jest glupie. Ja to zrobilem, zeby innym dac znac "Mam
rozwiazania!"
Kto mnie uzna ten pozna te rozwiazania. Kto mnie odrzuci, nie uwierzylby mi
tak czy tak.

Nie ma sensu uczyc rozwiazan ludzi zupelnie nie przygotowanych. Jesli ktos
mnie poniza i nie uznaje mojego autorytetu, to zadne moje przeslanie do
niego nie dotrze. Najwyzej moze je opacznie zrozumiec i zaszkodzic sobie i
innym.

Jestem prorokiem dla tych ktorzy tego chca. Dla reszty jestem tylko idiota.

Madrosci zycze,
--
Albert Jacher, the Profet(Prorok)
http://www.geocities.com/WisdomReligion
http://wisdom-theory.republika.pl usenet: Followup-To: pl.soc.religia
"If you do not support the Good -- then you support the Evil."

Czy Wy powariowaliscie?
[Profet] Bog sprzyja czlowiekowi!
[Profet] Profet wie jak rozwiazac problemy
prawa emocji Frijdy
[Profet][pl] Jak Bog wybralo Proroka?