Czy czat wypiera kontakt

1. Data: 2003-04-17 18:22:10

Temat: Czy czat wypiera kontakt
Od: "Mariusz_N" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

coraz trudniej jest mi z ludzmi rozmawiac

1. Data: 2003-04-17 19:59:50

Temat: Re: Czy czat wypiera kontakt
Od: "NIKT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coraz trudniej jest mi z ludzmi rozmawia

IMHO nie....
dla mnie czat to jedyna możliwość porozmawiania z ludźmi ,
którzy w tzw. realnym świecie nie zauważyliby mnie nawet
jakby niechcacy mnie nadepnęli...

--
_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

1. Data: 2003-04-17 20:38:59

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz_N <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> coraz trudniej jest mi z ludzmi rozmawiac

Czat może być jak proteza chorego lub niedorozwinietego organu. Pozwala jakos
funkcjonować, zaspokajac pewne potrzeby.
Może tez zmniejszac motywacje do leczenia czy rehabilitacji, skoro mamy
sprawną protezke i łatwiej jest jej uzywac niż niedorozwinietego organu.

zdrówka
kis

1. Data: 2003-04-17 21:07:06

Od: "Tomasz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam że wszelkie messenery i czaty psują faktyczne kontaky z ludzmi o ile
wczesniej je
mielismy w normalnej formie. O ile nie ma ograniczeń fizycznych aby
porozmawiac z kims w
sposób naturalny to powinno się unikac tego typu konwersacji. Po prostu w
komunikacji
werbalnej mamy mozliwość poznania wielu czynników jakie zaistniały w
momencie
wypowiedzenia danego zdania, także poznania charakteru wypowiedzi jaki i
wielu towarzyszących
informacji. Wydaje mi się że to my powinnismy sami się zmuszać do rozmowy
gdyż niedługo
pewnie zaczną się rodzić dzieci z łączem PS/2 do komputera zamiast
klawiatury w miejscu
gdzie miały mieć usta. :P
Jeżeli jednak chodzi o wymianę doświadczenia lub wiedzy to czat jest w
większości jedynym
sposobem na taki kontakt.

Pozdrawiam
Tomasz

1. Data: 2003-04-18 11:53:05

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> coraz trudniej jest mi z ludzmi rozmawiac

może to nie będzie ścisłe, ale czatowanie porównałbym do seksu
wirtualnego... jest wypaczeniem tego, czym miłość fizyczna jest na prawdę.

zaburzenia lękowe? nerwica? depresja? (długie)
NAPISANIE PRACY Z PSYCHOLOGII ZA PIENIAZKI !
życie mężczyzny jest mniej warte niż życie kobiety
rozmówki