Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety

11. Data: 2013-04-08 10:02:15

Temat: Re: Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisal w wiadomosci
news:5162948c$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Hanko- manipulujesz ludzmi o slabej psychice- jak ghost czy Iza.

HAHAHAHHAHAHAHAH, you make my day :-DDDDDDD

TenKtoryPiszeOProjekcjach :-)

12. Data: 2013-04-08 10:02:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 11:53, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

Moj Ty biedny slaby psychicznie, uzalezniony Gosciku...
Tak mi Cie zal, omatkobosko...

Ide sobie, i cusz poczniesz beze mnie ojojoj.....

No dobra.
Dosc tego popierdywania.
Pora na Swieze :)

13. Data: 2013-04-08 10:03:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 12:02, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
ada.pl...

e.googlegroups.com...

> HAHAHAHHAHAHAHAH, you make my day :-DDDDDDD

Tesz misie ulalo troche ;)

14. Data: 2013-04-08 10:08:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
ada.pl...

> Tesz misie ulalo troche ;)

Lepsze jest _KIM_ konkretnie my tu tak manipulujemy? Bo dopiero co ja bylem
oskarzany o manipulacje Izka, teraz sie okazuje, ze to Izka manipuluje
(mna?). A moze my wszyscy mamy slabopsilnamanipulujacaslabymi psychike?

Mowie Wam, zwieracze juz mu poszly na maksa.

15. Data: 2013-04-08 10:10:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
k.googlegroups.com...
> [...]
>
> Moj Ty biedny slaby psychicznie, uzalezniony Gosciku...
> Tak mi Cie zal, omatkobosko...
>
> Ide sobie, i cusz poczniesz beze mnie ojojoj.....

see ya :-)

16. Data: 2013-04-08 11:58:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 08:39:22 +0200, Ghost napisał(a):

> Ktorych chiron nie zaatakowalby w niewybredny sposob?

NA grupie to trudno będzie, trzeba byłoby na nią wleźć :-]

17. Data: 2013-04-08 12:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 08:39:22 +0200, Ghost napisał(a):

> Ktorych chiron nie zaatakowalby w niewybredny sposob?

Znajduje się przynajmniej JEDNA, którą ty atakujesz w wybredny. Znaczy
wredny. Ale co śmiechu przy tym ma, to jej - i fajnie byłoby, gdyby nie to
towarzyszące śmiechowi uczucie litości, którego nie lubię gdy dotyczy
zwykłych weszek :-)

18. Data: 2013-04-08 12:45:40

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wredny. Ale co śmiechu przy tym ma, to jej - i fajnie byłoby, gdyby nie to
> towarzyszące śmiechowi uczucie litości, którego nie lubię gdy dotyczy

Eee- masz się czym przejmować:-). Mnie interesuje ten ciekawy-
naprawdęciekawy układ: Hanka, żywiąca się energią każdego, kto jej się
podxstawi -w tym ghosta. Ghost- myślący, że manipuluje lepiej niż inni- no
ale gdzie mu tam do Haneczki:-). Przez co wysysany przez nią do bólu:-). No
i Iza- która nie potrafi w ogóle podjąć samodzielnej decyzji, nie potrafi
sama odróżnić dobra od zła- potrzebuje do tego autorytetu- który jej powioe,
co jest co A przez to wykorzystywana przez każdego wampira energetycznego.
Czyż to nie ciekawe?

--

Chiron

19. Data: 2013-04-08 12:47:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> potrafi sama odróżnić dobra od zła- potrzebuje do tego autorytetu- który
> jej powioe, co jest co A przez to wykorzystywana przez każdego wampira

Przepraszam za literówki- ale odpowiadam ze zdalnego pulpitu:-)

--

Chiron

20. Data: 2013-04-08 13:34:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 14:45:40 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> co jest co A przez to wykorzystywana przez każdego wampira energetycznego.

Owszem, warte wręcz studiowania.

Jak Ewa zdobyła władzę
Molestowanie w przestrzeni publicznej.
Niedługo...