Czy gadaliście z dziećmi

1. Data: 2002-03-07 21:03:43

Temat: Czy gadaliście z dziećmi
Od: "[TURBOS]" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

o dojżewaniu jak byłe małe? O seksie, penisie itd. (nie chodzi mi tu o okres
i podpaski

2. Data: 2002-03-09 11:01:05

Temat: Re: Czy gadaliście z dziećmi
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, że z nimi gadam. Zwykle wtedy, gdy pytają. A pytają o to, dlaczego ja
nie mam siusiaka, w jaki sposób sposób ich urodziłam, skąd się wzięli w
brzuszku, dlaczego siusiak raz jest duży, raz mały, itp. Podpaski też
przerabialiśmy, bo przecież nie zainstaluję sobie sejfu w łazience;))
--
Małgosia
mąż - jedyny (jak dotąd;)

3. Data: 2002-03-09 13:57:28

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@i...pl> skrev i meddelandet
> Jasne, że z nimi gadam. Zwykle wtedy, gdy pytają. A pytają o to,
dlaczego ja
> nie mam siusiaka, w jaki sposób sposób ich urodziłam,

To naturalne...

> skąd się wzięli w
> brzuszku, dlaczego siusiak raz jest duży, raz mały, itp. Podpaski
też
> przerabialiśmy

.... a co dokladnie i kiedy powiedzialas na te tematy, jesli mozna
zapytac?

magda

4. Data: 2002-03-09 23:32:36

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o dojżewaniu jak byłe małe? O seksie, penisie itd. (nie chodzi mi tu o
okres
> i podpaski

Ja jestem, z roznych przyczyn, od uswiadamiania siostrzenca mojego meza.
Facet ma 10 lat i zawsze jest to jego inicjatywa. Rozmowy sa czysto
przypadkowe i niezbyt dlugie...zreszta to widac po dziecku ile chce wiedziec
i jak dlugo mozna mu tlumaczyc. Raz tesciowej opowiadalam, ze mialam
wypalana nadzerke na szyjce i Tomek podjol temat szyjki, a raz dorwal moje
tampony i spytal meza co sie z tym robi. Kamil odpowiedzial, ze to material
opatrunkowy czy jakos tak, wiec Tomciu wydedukowal, ze pewnie do nosa jak
"farba pusci"(pewnie z uwagi na ksztalt). Musialam sprostowac :-). Mniej
wiecej na takiej zasadzie to dziala :-)

pzdr Asia

5. Data: 2002-03-10 19:30:30

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpaski
> też
>
> .... a co dokladnie i kiedy powiedzialas na te tematy, jesli mozna
> zapytac?

Kiedy, nie pamiętam. Dzieci zapytały "a co to jest, a do czego" i usłyszały,
że to są podpaski, służą do tego, żeby chronić biezliznę przed zabrudzeniem
i przemoczeniem. "A dlaczego?" - bo u kobiet co miesiąc przez kilka dni z
dróg rodnych płynie krew. Na tym etapie mniej więcej się zatrzymaliśmy, bo
moje dziecięta nie były na razie zainteresowane dalszym ciągiem;)

Ale słyszałam też o kobiecie, która zaskoczona pytaniem swego dziecka "co to
jest?" odpowiedziała, że to takie pampersy dla dużych dziewczynek;))
--
Małgosia z Bartkiem (6,5l) i Sebastianem (3,5l)
Piaseczno k. W-wy

6. Data: 2002-03-11 09:26:56

Temat: Odp:troll! Czy gadaliście z dziećmi
Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

TURBOS

Znany z innych grup, troll klasyczny - nie karmić.

Katarzyna

7. Data: 2002-03-11 17:49:49

Temat: Odp: Czy gadaliście z dziećmi
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa <v...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

| Ale słyszałam też o kobiecie, która zaskoczona pytaniem swego dziecka
"co to
| jest?" odpowiedziała, że to takie pampersy dla dużych dziewczynek;))

Jakbym sie nie bal kolejnego 'zaniedbany!', to zazartowalbym:
Skad znasz moja mame? :-))))))))))P

Ale sie boje. Moj penis tez...

Pozdrawiam,
didziak :-)

8. Data: 2002-03-12 02:42:28

Temat: Re: Odp:troll! Czy gadaliście z dziećmi
Od: "[TURBOS]" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TURBOS
>
> Znany z innych grup, troll klasyczny - nie karmić.

O sorry, brat mi zmienił. Nawet nie zauważyłem, powinno być dziobas, hej

9. Data: 2002-03-12 02:43:18

Od: "[TURBOS]" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich

A nie zauważyliście, że w większości to żony uświadamiają swoje pociechy, a
nie mężowie?

mieszkanie w Poznaniu
kłopoty z rodzinką :)
samotny ojciec równie dobry jak s-a matka?
grupa dla kobiet
Prośba o pomoc - białaczka