Czy ikselka doniesie na Senyszyn?

21. Data: 2017-06-21 16:06:47

Temat: Re: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> LOL

Masz rację.

22. Data: 2017-06-21 16:28:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 21 czerwca 2017 15:36:52 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> Oj, można, można.

> I wzajemnie, Jacku. Jesteś jednym z nielicznych, których nie sposób nie
> kochać.
> Świat może jednak nie zginie - dzięki takim ludziom jak Ty.

dziekuje, ikselkus.
mialem juz wczesniej Ci podziekowac.
po prostu niekiedy bywam spozniony.

to zreszta normalne.

jacek

23. Data: 2017-06-22 01:59:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59498129$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
> Próbuję znaleźć odrobinę logiki w twoim postępowaniu, ale nie pomagasz.

:-)))

Europo, larum grają!
Czemu Syria?
Homo sapiens też zasługuje na miłość