Jak rozmontowano Kościół Katolicki

1. Data: 2017-06-20 15:00:34

Temat: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

To i inne części- polecam. W moim przekonaniu- autor jest w 100% wiarygodny.

https://www.youtube.com/watch?v=_zJIKkYPDZw

--
Chiron

2. Data: 2017-06-20 15:29:58

Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 15:00:38 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> To i inne części- polecam. W moim przekonaniu- autor jest w 100% wiarygodny.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=_zJIKkYPDZw

A w Ebooku jest?
Sto razy szybciej przeskanuję wzrokiem niż wysłucham.

3. Data: 2017-06-20 15:31:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 15:29, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A w Ebooku jest?
> Sto razy szybciej przeskanuję wzrokiem niż wysłucham.

Najgorsze są książki czytane na Youtube przez elektronicznego lektora,
którego nie da się słuchać; jeśli ktoś czyta na żywo to bardzo dobrze.

4. Data: 2017-06-20 16:07:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A w Ebooku jest?
> Sto razy szybciej przeskanuję wzrokiem niż wysłucham.

Ja też bym wolała.

5. Data: 2017-06-20 16:07:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Najgorsze są książki czytane na Youtube przez elektronicznego lektora,
> którego nie da się słuchać; jeśli ktoś czyta na żywo to bardzo dobrze.

Generalnie nie trawię audiobook'ów. Szlag jasny mnie trafia.

6. Data: 2017-06-20 16:32:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 15:31:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Najgorsze są książki czytane na Youtube przez elektronicznego lektora,
> którego nie da się słuchać; jeśli ktoś czyta na żywo to bardzo dobrze.

Mi chodzi o co innego - o to, że po przeczytaniu "Jezuitów" mam obraz
Malachiego Martina jako utopisty-fideisty. Owszem jego analizy są dość
głębokie, ale opierają się na tradycji i tylko marginalnie uwzględniają
dane empiryczne. Jak dla mnie wpisuje się on w długą zachodnią tradycję
filozofii "tym gorzej faktom". Dlatego nie mam czasu zbyt długo się
wsłuchiwać, skoro umiem przeskanować wzrokiem i zwizualizować sobie
"wirtualnie" model rozumowania tego autora w postaci schematu blokowego /
mapy myśli. Fakt, że odrzuca empirię na rzecz tradycji mnie nie dziwi,
ze względu na jego dedykację życiu duchowemu, natomiast jego poglądy
na nauki polityczne, to już mówiąc metaforycznie - katolicki dżihad
w postaci totalitarnego ignacjanizmu. Czyli zarzuty, że kapłani poszli
drogą mało duchową - po części słuszne, ale pretensje do odnowy dążenia
do władzy świeckiej i augustyńska retoryka wojny pomiędzy dwoma "państwami"
to dążenie do kolejnej odsłony brutalnego imperializmu znanego z czasów
rzymskich legionistów jeszcze przed chrześcijaństwem. Jeżeli to jest
autorytet wśród Tradsów, to poproszę o zezwolenie na posiadanie broni
w obronie mojej integralności i nietykalności, gdyby zrażeni niepowodzeniem
dialogu z nimi zaczęli stosować metody sprzed lat kilkuset.

7. Data: 2017-06-20 17:08:29

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:832bc232-8291-47e2-b914-eeac14879fb0@googlegrou
ps.com...
> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=_zJIKkYPDZw

A w Ebooku jest?
Sto razy szybciej przeskanuję wzrokiem niż wysłucham.

Mogę Ci wysłać "Dom smagany wiatrem". Wrzucisz na swojego gryzonia?

--
Chiron

8. Data: 2017-06-20 17:09:06

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Najgorsze są książki czytane na Youtube przez elektronicznego lektora,
> którego nie da się słuchać; jeśli ktoś czyta na żywo to bardzo dobrze.

P I N O K I O!!!
Najpierw sprawdź, a potem- mów

--
Chiron

9. Data: 2017-06-20 17:14:10

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:a4117d6d-9ae2-4f1f-99fe-56b37a5954ff@googlegrou
ps.com...

> [...]

w obronie mojej integralności i nietykalności, gdyby zrażeni niepowodzeniem
dialogu z nimi zaczęli stosować metody sprzed lat kilkuset.

=====
Co Cie niepokoi? Tak konkretnie?
--
Chiron

10. Data: 2017-06-20 17:18:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 17:08:32 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Sto razy szybciej przeskanuję wzrokiem niż wysłucham.

> Mogę Ci wysłać "Dom smagany wiatrem". Wrzucisz na swojego gryzonia?

Dom czytałem. Poza tym jest na różnych innych gryzoniach, więc gdybym wrzucił,
mogłoby to zostać błędnie odczytane przez niektórych jako deklaracja zmiany
moich poglądów, w tym politycznych. Wiesz, jak drażliwy jest ten profil odbiorcy, jak
ciężko Panu Zimowych Wysp wyhodować płatka śniegu - na pewno
nie po to, żeby go później roztapiać...

Natomiast "Piotr w okowach" zainteresował mnie jako uzupełnienie w/w książek
celem analizy.

Czas
Niewolnictwo
Dlaczego GWno tak dobrze stało?