Niewolnictwo

1. Data: 2017-06-20 14:00:06

Temat: Niewolnictwo
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewna kobieta pracuje od 20 lat w firmie gdzie zarabia 3 tysiące na
miesiąc. Z roku na rok, miesiąc na miesiąc atmosfera w pracy staje się
gorsza. Mobbing.
Kobieta chce zrezygnować z pracy, jednak dowiaduje się że w przypadku
rezygnacji musi oddać 3000 x 12 x 20 = 720 tysięcy złotych!
Powiedzielibyśmy : absurd!
Jednak takie "zasady" obowiązują w Unii Europejskiej,
łatwo przystąpić a potem trzeba przy wypisywaniu płacić gigantyczny haracz.

2. Data: 2017-06-20 14:23:09

Temat: Re: Niewolnictwo
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Jednak takie "zasady" obowiązują w Unii Europejskiej,
> łatwo przystąpić a potem trzeba przy wypisywaniu płacić gigantyczny haracz.

Ta "firma" się sama rozpadnie, jeszcze najwyżej parę lat.

3. Data: 2017-06-20 14:38:42

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2017 um 14:00 schrieb pinokio:
> [...]
> Jednak takie "zasady" obowiązują w Unii Europejskiej,
> łatwo przystąpić a potem trzeba przy wypisywaniu płacić gigantyczny haracz.

Ma pecha, ze zapisala sie do tej unii. :-)
Btw. W czasie upalow nalezy duzo pic (H2O) i nosic nakrycie glowy. ;-)

Poza tym >Każdy uraz głowy może okazać się groźny w skutkach. Nawet
lekkie uderzenie w głowę może sprawić, że tkanka mózgowa i naczynia
krwionośne wewnątrz czaszki mogą ulec uszkodzeniu, nie dając początkowo
żadnych objawów.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/urazy-wypadki/
urazy-glowy-kiedy-uderzenie-w-glowe-moze-byc-grozne_
38325.html
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-06-20 18:48:59

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak takie "zasady" obowiązują w Unii Europejskiej,
> łatwo przystąpić a potem trzeba przy wypisywaniu płacić gigantyczny haracz.

Baj baj baju bedziesz w raju, jak mawiano w mojej rodzinie. Ale bardziej
serio: sa gdzies jakies firmy, w ktorych zarabiasz co miesiac 3 tysiace
przez 20 lat?
Podam przyklad od nas. Zaczynasz prace, dostajesz brutto 2.750,07 (poza
dodatkami za nadgodziny, nocki, zmianowosc itp.), po roku masz 2.824,40,
po dwoch latach (tzn. w sumie trzech) 2.973,05, po pieciu latach
3.121,70, po siedmiu 3.196,03, aby po 15 latach stazu dojsc do 3.270,35.
W innych branzach sa inne stawki, ale co rok wyzsze. Poradz tej
kobiecie, zeby poszukala dobrego adwokata i znalazla sobie lepsza prace,
w ktorej sa podwyzki.

Np.
http://www.oeffentlichen-dienst.de/entgelttabelle/so
zialversicherungen/aok.html

5. Data: 2017-06-20 18:51:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 18:48, silvio balconetti pisze:
> W innych branzach sa inne stawki, ale co rok wyzsze. Poradz tej
> kobiecie, zeby poszukala dobrego adwokata i znalazla sobie lepsza prace,
> w ktorej sa podwyzki.

Tylko w tej "firmie" czyli Unii Europejskiej, za poszukanie lepszej
firmy grozi 0.75 mln kary

6. Data: 2017-06-20 20:31:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2017 um 18:51 schrieb pinokio:

> Tylko w tej "firmie" czyli Unii Europejskiej, za poszukanie lepszej
> firmy grozi 0.75 mln kary

Sprobuje zgadnac: pracuje dla Tuska? Ale dlaczego tak malo zarabia? Ja
tez jestem jakby w Unii, no troche dluzej, ale zarabiam lepiej?

7. Data: 2017-06-20 20:34:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 20:31, silvio balconetti pisze:
> Sprobuje zgadnac: pracuje dla Tuska? Ale dlaczego tak malo zarabia? Ja
> tez jestem jakby w Unii, no troche dluzej, ale zarabiam lepiej?

Nie to Tusk pracuje dla Firmy
Dlaczego tak mało zarabia? bo niewolnictwo
a dlaczego nie może rzucić roboty? pisałem

8. Data: 2017-06-22 15:39:11

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Poradz tej
> kobiecie, zeby poszukala dobrego adwokata i znalazla sobie lepsza prace,
> w ktorej sa podwyzki.

Przecież to wymyślona historia i rzeczona kobieta nie istnieje :-)

9. Data: 2017-06-22 17:19:09

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Owszem, nie ma takiej porąbanej firmy.
> Taką "firmą" jest Unia Europejska a tymi kobietami są "państwa drugiego
> sortu"

Wytłumacz...

10. Data: 2017-06-22 17:21:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Owszem, nie ma takiej porąbanej firmy.
Taką "firmą" jest Unia Europejska a tymi kobietami są "państwa drugiego

Dlaczego GWno tak dobrze stało?
Rzeczywistość londyńska.
Islam.
Islam - prawda z pierwszej ręki.