Czy istnieje...?

1. Data: 2003-11-17 14:07:06

Temat: Czy istnieje...?
Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje mozliwosc odczuwania szczescia lub pelni szczescia z zycia, czy
raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?

Czy kur.. wszystko musi sie rozbijac o milosc i rodzine?

Prosze odpowiedz uzasadnic, narkotykow i uzywek w odpowiedzi- nie
uwzgledniac.

1. Data: 2003-11-17 14:17:32

Temat: Re: Czy istnieje...?
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeptem:
> Prosze odpowiedz uzasadnic, narkotykow i uzywek
> w odpowiedzi- nie uwzgledniac.

Gorzaly tez nie? To uzywka? ;))))

Czarek

1. Data: 2003-11-17 14:20:27

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeptem napisał(a):

> Czy istnieje mozliwosc odczuwania szczescia lub pelni szczescia z zycia, czy
> raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?
>
> Czy kur.. wszystko musi sie rozbijac o milosc i rodzine?

Miałeś trudną rozmowę ze swoją kobietą? ;)

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________

1. Data: 2003-11-17 14:25:31

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-17 14:29:47

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeptem napisał(a):

> A mozesz sie ograniczyc do ustosunkowania sie wobec tego co napisalem? :\

Już to zrobiłem.

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________

1. Data: 2003-11-17 14:38:19

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bpakml$i6q$1@news.onet.pl...
> Czy istnieje mozliwosc odczuwania szczescia lub pelni szczescia z
zycia, czy
> raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?
>
> Czy kur.. wszystko musi sie rozbijac o milosc i rodzine?

IMHO TAK.
A cos Ci nie pasuje? ;)
Rodzinka i w jakims stopniu (mniejszym) udana praca zawodowa to
powszechnie dostepny i w miare latwy do zaaplikowania
uszczesliwiacz.:-)

oscar

1. Data: 2003-11-17 14:48:48

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy kur.. wszystko musi sie rozbijac o milosc i rodzine?
>
> Prosze odpowiedz uzasadnic, narkotykow i uzywek w odpowiedzi- nie

Gdzieś kiedyś słyszałam,
że bez rodziny i miłości człowiek
nie będzie nigdy zupełnie szczęśliwy...
Pewnie coś w tym jest
Edyta

1. Data: 2003-11-17 17:39:28

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?

Trudno odczuwać szczęście bez zaspokojenia wszystkich potrzeb. Maslow chocby
wymienia potrzebę przynależności i potrzeby społeczne jako istotne dla
czlowieka.

Joanna

1. Data: 2003-11-17 19:13:50

Od: "Slack" <s...@m...konto.na.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Nov 2003 15:07:06 +0100, Szeptem napisal(a):

> Czy istnieje mozliwosc odczuwania szczescia lub pelni szczescia z zycia, czy
> raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?

Myślę, że tak. Niektórzy ludzie mogą cieszyć się szczęściem bez
jakichkolwiek emocjonalnych wiezi z innymi. Jednak wiekszość nie zazna
chyba pełni szcześcia bez żony, dzieciaków, czy choćby przyjaciela u boku.
Możliwe, że dzieki temu jeszcze istniejemy :-)

Slack
jid: s...@c...pl
gg: 5356256

1. Data: 2003-11-17 19:20:10

Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej zadowolenia bez emocjonalnych wiezi z innymi ludzmi?
>
> Czy kur.. wszystko musi sie rozbijac o milosc i rodzine?

Myślę, że nie wszystko musi się toczyć wokół rodziny i innych. Odczuwać
szczęście można bedąc samemu. Miłość należy też znaleźć w sobie. Warto ją
nosić i z dnia na dzień jej poszukiwać jeśli się nam zgubi :-) Każdy z ludzi
poszukuje przynależności do kogoś, to jedna z naszych najważniejszych
potrzeb. Miłość również, bycie kochanym rozumianym, ale cóż nam z tej
miłości kiedy nie czujemy jej w sobie, tylko czekamy, aż będzie dana nam od
osoby bliskiej. Nawet człowiek, który otacza sie wielką rodziną i wydawałoby
się, że potrzeba emocjonalna miłości jest zaspokojona, może być też samotny
i opuszczony. Myślę że taka osoba liczy na to że szczęście znaleźć może
tylko w ludziach, w otaczającym go swiecie, doszukuje się spełnienia swojego
szcześcia w wydarzeniach, które rodzina mu zaoferuje. Poczucie miłości jest
piękne i zbawienne dla naszego dobrego samopoczucia, jednak jak wszystko na
tej Ziemi ciągle się zmienia, zatem co jeśli zabraknie nam podmiotu który
nas uszczęśliwia, w którym odnajdywaliśmy szczęście i wierzyliśmy w rodzinę,
że to tylko ona może nam je dać???

pozdrawiam
Kasia

Stres najbardziej szkodzi mózgom nastolatków
pobicie przez ojca.
pierwsza hipoteza boczniaka
No to kto idzie na piwo?
co to za objaw, w depresji .. ?