Czy jest na sali informatyk ?!

1. Data: 2002-08-20 19:52:14

Temat: Czy jest na sali informatyk ?!
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas mojej dłuższej nieobecności dorwała mi się do komputerka
kuzyneczka i narobiła takiego bajzlu, że ręce mi opadły ###
Parę rzeczy już poodkręcałam i uporządkowałam, ale są takie z którymi sama
sobie nie poradzę.
Wiem, że NTG... może jednak ktoś kompetentny na priv...

pozdraki
Kasia

1. Data: 2002-08-20 22:51:52

Temat: Re: Czy jest na sali informatyk ?!
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooo... jestem pod wrażeniem !:)))
Dziękuję wszystkim kompetentnym panom, którzy pospieszyli na priv z chęcią
niesienia pomocy.
Duch w narodzie nie ginie;)
Znalazł się nawet przemiły pan-informatyk z mego miasta, który telefonicznie
i z godną podziwu cierpliwością wyjaśnia mi wszystko step by step.
Z porad każdego nie mogę skorzystać, bo dostałabym pewnie jakiejś biegunki
informacyjnej, niemniej jednak W S Z Y S T K I M jeszcze raz dziękuję.

Kasia

--
"Modlą się nie złożone, lecz podane ręce."

1. Data: 2002-08-21 06:35:00

Temat: Odp: Czy jest na sali informatyk ?!
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciłaś, Kasiu moja kochana????

Ale się cieszę :-)

Smerf

1. Data: 2002-08-21 18:11:04

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smerf"

> Wróciłaś, Kasiu moja kochana????

... i odtąd zawsze już będziemy razem????

> Ale się cieszę :-)

:-):-):-)

> Smerf
Kasia

1. Data: 2002-08-30 14:29:32

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE"
> Podczas mojej dłuższej nieobecności dorwała mi się do komputerka
> kuzyneczka i narobiła takiego bajzlu, że ręce mi opadły ###

No cóż przynajmniej wiesz, że ktoś buszował w Twoim komputerze.
Ja po tygodniowej przerwie w używaniu komputera zastałam bajzel
i to już jakaś niewidzialna ręka albo złośliwość maszyny ;)
Zapytaj kuzynki czy chociaż delikatnie traktowała komputer.

Pozdry
Masoneczka

1. Data: 2002-08-30 14:31:19

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE"
> Wiem, że NTG... może jednak ktoś kompetentny na priv...

Moje też było NTG, przepraszam po 10 dniach hih
Masz sprawny komputer, a mój lepiej nie mówić, bo
wpadnie w szał.

Masoneczka

1. Data: 2002-08-30 21:14:57

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka"

> No cóż przynajmniej wiesz, że ktoś buszował w Twoim komputerze.
> Ja po tygodniowej przerwie w używaniu komputera zastałam bajzel
> i to już jakaś niewidzialna ręka albo złośliwość maszyny ;)

...albo czas na zakupienie nowego
...albo uderz do "Yansa Yansena" - kobieca intuicja podpowiada mi, że to
solidna firma:)

> Zapytaj kuzynki czy chociaż delikatnie traktowała komputer.

Wiesz, Andzia, bezmyślność mojej kuzyneczki można by śmiało zakwalifikować
jako - dogmatyczną.

pozdraki:)
Kasia

1. Data: 2002-08-31 11:13:35

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Aug 2002 21:52:14 +0200 "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl>
<aju6v1$r8h$1@news.tpi.pl>:

> Podczas mojej dłuższej nieobecności dorwała mi się do komputerka
> kuzyneczka

Nawet w win 95/98/me można zrobić profile uzytkownikow,
ale juz ograniczenie dostepu do dysku jest prawie niemożliwe.
Można ew. użyć programiku poledit.exe, który jest na płytce
instalacyjnej, pozwala on np. ukryć ikonę "mój komputer",
ale to półśrodek, na dodatek chyba kłopotliwy w realizacji.
Można założyc hasło w BIOS, ale wtedy bez jego podania
nie można używać komputera.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-08-31 18:49:06

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE"
> ...albo czas na zakupienie nowego

Myślę nad tym :)

> ...albo uderz do "Yansa Yansena" - kobieca intuicja podpowiada mi, że to
> solidna firma:)

Ludzie z Krakowa są solidni, ja zaproponowałabym uderzyć do Andrzeja
Litewki :))) ale oczywiście nic nie ujmuję Yansenowi!!!

> Wiesz, Andzia, bezmyślność mojej kuzyneczki można by śmiało zakwalifikować
> jako - dogmatyczną.

Kaśka tą Andzią chcesz mnie zdenerwować?

Pozdrówka
Masoneczka

1. Data: 2002-08-31 20:58:17

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kruzel"

> [...]
> ale to półśrodek, na dodatek chyba kłopotliwy w realizacji.
> Można założyc hasło w BIOS, ale wtedy bez jego podania

Dzięki Mareczku :-)

Kasia

Wspomnienie
Dziękuję
rowonowaga w przyrodzie a malostkowosc ludzi majacych o sobie wyjatkowo dobra opinie :))
Śpiewy chóralne
Kompleksy, depresja - jak pomoc?