Czy jest to mozliwe?

1. Data: 2002-12-13 06:32:35

Temat: Czy jest to mozliwe?
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies 2 tygodnie temu figlowalismy z moja dziewczyna. Teraz sie przejmuje,
ze opoznia sie Jej miesiaczka. Czy moglo dojsc do zaplodnienia, szczatkowe
ilosci mojego sluzu znalezlismy w okolicach odbytu?

Pozdrawiamy
Asia i Karol

2. Data: 2002-12-13 07:47:51

Temat: Re: Czy jest to mozliwe?
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Karol":
> Jakies 2 tygodnie temu figlowalismy z moja dziewczyna. Teraz sie przejmuje,
> ze opoznia sie Jej miesiaczka. Czy moglo dojsc do zaplodnienia, szczatkowe
> ilosci mojego sluzu znalezlismy w okolicach odbytu?

coz, jak wiadome narzady znajda sie w bezposredniej bliskosci to rozne
rzeczy moga sie zdarzyc. proponuje nabyc test ciazowy i sprawe wyjasnic.

p8on
--
"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować.
Nigdy narzucić." - ks. prof. Włodzimierz Sedlak

3. Data: 2002-12-13 10:13:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> Czy moglo dojsc do zaplodnienia,

NTG.
Proponuje test ciazowy ( w kazdej aptece za ok. 10zl ) i pl.soc.seks
pzdr
agi

Jak wpłynąć na meża (teraz ja się wyżalam)
Powrót
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
ukryta agresja?
Personalizacja wątków.