Czy jest tu jakiś ginekolog?

1. Data: 2002-12-06 09:00:18

Temat: Czy jest tu jakiś ginekolog?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zajść w ciążę, ale mój mąż jest ostatnio trochę przemęczony i
przeziębiony (bierze leki) czy to może mieć wpływ na stan zdrowia dziecka?
Czy powinniśmy nieco odsunąc w czasie poczęcie? Dodam, ze obydwoje mamy już
po 33 lata i to bedzie nasze pierwsze dziecko.
Bardzo proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Znajdzia

2. Data: 2002-12-06 16:57:18

Temat: Re: Czy jest tu jakiś ginekolog?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o dopowiedź. To ważne.

3. Data: 2002-12-06 17:23:38

Od: w...@y...com szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 06 gru 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aspov3$c61$1@topaz.icpnet.pl :

> [...]
> dziecka? Czy powinniśmy nieco odsunąc w czasie poczęcie? Dodam, ze
> obydwoje mamy już po 33 lata i to bedzie nasze pierwsze dziecko.

Idealnie jest jeśli zdrowa kobieta płodzi dziecko ze zdrowym mężczyzną.
Idealnie jest jeśli oboje nie są pod wpływem żadnych substancji chemicznych
o nieznanym albo szkodliwym wpływie na komórki człowieka.

Logika i odwieczne prawa natury sugerują by dla najlepszego możliwego
efektu płodzić dziecko w najlepszym stanie zdrowia a nie w chorobie.

Problem nie jest całkiem łatwy, ale ja bym doradzał płodzenie w lepszej
kondycji fizycznej i psychicznej.
Trudno jednak jednoznacznie okreslić jakie dziecko urodziłoby się wam
spłodzone teraz a jakie słodzone za miesiąc.
Jachera Reguła Niepewności uczy, że nie można na 100% wiedzieć czy jakieś
działanie jest mądre w momencie tego działania.
Spróbuj pomodlić się do Boga o jakieś natchnienie w tej sprawie.

Ważne jest również, żebyś ty była zdrowa gdybyć zaszła w ciąże. Jeśli twój
mąż ma chorobę wirusową, która mogłaby i ciebie dotknąć... to patrz na moje
pierwsze zdanie...

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,

albertan calendar: 0002.6.30

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

4. Data: 2002-12-06 17:24:44

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-12-06 20:14:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Dec 2002, Znajdzicha wrote:

> Bardzo proszę o dopowiedź. To ważne.

hm, jesli tak pytasz to nie rozumiesz chyba
istoty usenetu,ktory nie jest lista dyskusyjna
Tutaj sie nikt nie zapisuje, dzis moze byc jutro
nie, wiec takie pytanie jest troche bez sensu

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2002-12-06 21:17:07

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za odpowiedź
pomodle się...

7. Data: 2002-12-06 23:47:55

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 06 Dec 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:asr44k$7uv$1@topaz.icpnet.pl :

> Dziękuję bardzo za odpowiedź
> pomodle się...

Niech wam Bog sprzyja!

[...]

Uzależnienie od kodeiny?
beda kasy chorych?
Co na stluczenia?
Uncaria tomentosa
Zakażenie wewnątrzmaciczne u kobiet w ciąży