Czy jestem normalny ?

11. Data: 2002-12-03 09:12:35

Temat: Re: Czy jestem normalny ?
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:ashrpv$264p$1@news2.ipartners.pl...
> Natomiast obniża ochotę nuda.

Więc właśnie, parę dni temu kupiliśmy puzzle - 1500 elementów (nic się nie
dzieje przypadkiem).

puchaty

12. Data: 2002-12-03 09:12:49

Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - posprzątaj dom,
> - powieś pranie,
> - pozmywaj naczynia,
> - przygotuj i podaj obiad

z tego wszystkiego , to tylko nie gotuje :-))))))))))))
Piotr

13. Data: 2002-12-03 09:13:32

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu myślę, że Piotr (podobnie jak ja) ma dużo obowiązków mniej
lub
> bardziej domowych a zmęczenie raczej nie zmniejsza potrzeb
seksualnych. (Tą
> opinię, poza moimi własnymi doświadczeniami, potwierdziło mi już
paru
> znajomych - i kobiety i mężczyźni).

Potwierdzam.
Intensywniejszy wysiłek fizyczny (piłka, aerobic, basen) tylko
podwyższa ochotę.
Ja osobiscie mam też coś takiego, ze jeśli mocniej sie wkurzę
(obojętnie na co) - to doskonale wyładowuję się przez seks i
intensywniej to przeżywam.

Natomiast obniża ochotę nuda.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2002-12-03 09:17:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał
w wiadomości news:ashrpv$264p$1@news2.ipartners.pl...

> Natomiast obniża ochotę nuda.

Niestety nie każdego mężczyznę.
Sokrates, co mu też ciągle mało:-)))))

15. Data: 2002-12-03 09:24:58

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Więc właśnie, parę dni temu kupiliśmy puzzle - 1500 elementów (nic się nie
> dzieje przypadkiem).

Mniam :) wiesz co dobre :))))
pzdr
agi

16. Data: 2002-12-03 09:32:35

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niestety nie każdego mężczyznę.
> Sokrates, co mu też ciągle mało:-)))))

Bo Ty Sokratesie też może masz na drugie Piotr?

puchaty

17. Data: 2002-12-03 09:34:30

Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> Użytkownik "Nela Młynarska" <n...@n...security.pl> napisał;

> Nie chciałem Cię urazić - naprawdę. :)

Spoko ... łatwo dziś się poddaję :(

> [...]
> seksualnych. (Tą opinię, poza moimi własnymi doświadczeniami,
> potwierdziło mi już paru znajomych - i kobiety i mężczyźni).

No to widać ja dziwna jestem. Bo po poganianiu cały dzień po domu i
robieniu tego wszystkiego czego nie cierpię, a czego mój małżonek nawet
się nie dotyka nie mam ochoty na nic (włącznie z seksem).

Pozdrawiam,
Nela

18. Data: 2002-12-03 09:49:12

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo Ty Sokratesie też może masz na drugie Piotr?

Mój mąż tez ma na drugie Piotr !
Poważnie !

Coś w tym jest ;-))).

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2002-12-03 09:50:02

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ashtnq$k0b$1@news.onet.pl...

> Bo Ty Sokratesie też może masz na drugie Piotr?

Nie mam drugiego imienia i nie czuję do Piotrów mięty, a dla
zachęty aż po same pięty wolę kobiety, znaczy się moją
żonę;-))))))
Sokrates

20. Data: 2002-12-03 09:54:03

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to widać ja dziwna jestem. Bo po poganianiu cały dzień po domu i
> robieniu tego wszystkiego czego nie cierpię,

No i w końcu ktoś sie przyznaje że nie cierpi zajęć domowych !!!

Ja się przyznaję że ja też !

Ale zawsze starm się to jakoś uprzyjemnić - np prasuję tylko przy
telewizji. Przy myciu podłóg przemysliwuję sobie różne sprawy,
podobnie przy myciu naczyń, czego najbardziej nie lubię.
Okna myje mąż, on również częściej przygotowuje posiłki, tak że to mam
z głowy.

Pozdrowienia.

Basia

Pewnie głupia jestem.......
My a Unia Europejska
Nasz wspólny apel o nieagresję w szkołach!
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
żona trwoni kase