Czy kelner powinien pytac " czy smakowalo" ?

1. Data: 2003-05-07 13:38:48

Temat: Czy kelner powinien pytac " czy smakowalo" ?
Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie jak w temacie.

--
pozdrowienia
Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

1. Data: 2003-05-07 13:52:21

Temat: Re: Czy kelner powinien pytac " czy smakowalo" ?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam
>
> Pytanie jak w temacie.
>

> --
> pozdrowienia
> Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912
Nie wiem czy powinien, ale pyta z grzecznosci, przeciez to mile?
Ilona

1. Data: 2003-05-07 13:53:36

Temat: Re: Czy pisze sie pytania w temacie?
Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek..Pawlisz wrote:
> Pytanie jak w temacie.

Odpowiedź w temacie :-/

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-05-07 13:58:37

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracowałam kiedyś (dawno, dawno temu) w Pizzy Hut. Podejście do klienta juz
po podaniu mu wszystkiego, a w trakcie konsumpcji było jednym z punktów
regulaminu obsługi klienta.

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-05-07 14:07:11

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> napisał w
wiadomości news:b9b3ap$9td$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pracowałam kiedyś (dawno, dawno temu) w Pizzy Hut. Podejście do klienta
juz
> po podaniu mu wszystkiego, a w trakcie konsumpcji było jednym z punktów
> regulaminu obsługi klienta.

a nie drażni was to? bo mnie tak - jakos nie lubie tego zwyczaju.
Jeśli bede miała jakies zastrzezenia albo przeciwnie - bede chciala
pochwalic - to na pewno o tym kelnerowi powiem sama, ale nie lubie byc
zagadywana.

Asia

1. Data: 2003-05-07 14:57:39

Od: "suzi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja sadze ze jest to bardzo mily nawyk a i pozyteczny
bo jesli nam nie smakuje to chyba powiemy to kelnerowi i w razie gdy danie
nie jest najlepsze to wplynie to na poprawe podawanych potraw

wyglodaniala
suzi

1. Data: 2003-05-07 15:52:52

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> no ja sadze ze jest to bardzo mily nawyk a i pozyteczny
> bo jesli nam nie smakuje to chyba powiemy to kelnerowi i w razie gdy danie
> nie jest najlepsze to wplynie to na poprawe podawanych potraw

Moi rodzice jakis czas temu poszli do restauracji na obiad. Nie smakowaly im
ani przystawki, ani zupa, ani drugie. Kelner zapytal na koniec : " Czy
wszystko panstwu smakowalo?" Oni odpowiadaja: "Szczerze mowiac, nic nam nie
smakowalo" ( co zreszta widac bylo po do polowy oproznionych talerzach).
Kelner powiedzial: "Acha". Kiedy wsiadali juz do samochodu na parkingu,
wybiegl szef kuchni krzyczac: "O co wam chodzi??!!" :))))))

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-05-07 16:20:59

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" wrote:

> [...]
> Jeśli bede miała jakies zastrzezenia albo przeciwnie - bede chciala
> pochwalic - to na pewno o tym kelnerowi powiem sama, ale nie lubie byc

Nie, przeciez to normalne ze przy regulowaniu rachunku zamienia sie kilka
słów z kelnerem, wiec nie jest to żadne zagadywanie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-07 18:14:41

Od: "atena" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz
> po podaniu mu wszystkiego, a w trakcie konsumpcji było jednym z punktów

Witam:)
Zazwyczaj zadaja to pytanie, kiedy zuje i moge jedynie poruszac glowa
tudziez starac sie cos wybelkotac, ale mowienie z pelnymi ustami jakos mi
nie wychodzi ;) dziala to na mnie stresujaco.

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2003-05-07 18:43:25

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli bede miała jakies zastrzezenia albo przeciwnie - bede chciala
> pochwalic - to na pewno o tym kelnerowi powiem sama, ale nie lubie byc

Mam tak samo, tym bardziej, że często widać, ze odpowiedź wcale go nie
interesuje a pyta tylko dlatego, że mu kazano.
Przypomniało mi się takie zdarzenie z przydrożnej restauracji. Kelnerka po
delikatnej sugestii, ze kotlet jest grubości kartki papieru i zimny i raczej
kilkudniowy podeszła gdzieś do kochni i na cały głos powiedziała: Heniek,
klejent nie chce żryć. w odpowiedzi dało się słyszeć to niech, ku*** nie
żre.
I było to już kilka ładnych lat po upadku komuny

pozdrawiam

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
www.quefear.neostrada.pl

Pilnie kotleciki z jajek???
jak zrobić con piselli?
Karczek a la befsztyk
RE: O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
cos na grila z ziemniaków