Czy kobiecie można powiedzieć prawdę?

1. Data: 2002-05-09 13:03:52

Temat: Czy kobiecie można powiedzieć prawdę?
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2002-05-09 13:05:38

Temat: Odp: Czy kobiecie można powiedzieć prawdę?
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...
> Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
> powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

moim zdaniem nawet powinno sie powiedzieć, żeby nie było niedomówień, może
robi sobie jakies nadzieje, a kobiety sie łatwo angażują i łatwo je potem
zranić
pozdrawiam
zraniona porządnie gosiaS.

3. Data: 2002-05-09 13:06:34

Temat: Re: Czy kobiecie można powiedzieć prawdę?
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
> powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?

A musisz?
Bo jeśli widzisz ją "średnio"?
Wtedy tylko jak baaardzo musisz......moze być jej przykro, więc tylko jeśli
zachodzi "wyższa konieczność"

> Pozdrawiam
> Qwax

Ola

4. Data: 2002-05-09 13:07:40

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
> powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?

Prawdę można powiedzieć zawsze, wynik zależy tylko od tego w jakie słówka ją
przyobleczesz.

Andrzej

5. Data: 2002-05-09 13:11:35

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...
> Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
> powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?

A niby dlaczego nie? W czym tkwi Twoja wątpliwość?
Variete.

6. Data: 2002-05-09 13:23:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Patrząc na jej zdjęcie nieopatrznie (no dobra: specjalnie)
> powiedziałem że "kadrowanie spowodowało że jej kubraczek wygląda dosyć
> szeroko".
Tak myślałam - dotyczy wyglądu - mogłeś sobie darować.
Ale faceci też są na tym punkcie czuli ...kiedyś kolega 2 godziny mi płakał
w rękaw, twierdząc, że jest za bardzo owłosiony i to pewnie zniechęca
koleżanki...aaaaaaaaa.......straszne to było (płakanie, bo owłosienia na
szczęście nie kazał oglądać ;-)))))
Ola

7. Data: 2002-05-09 13:23:29

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A niby dlaczego nie? W czym tkwi Twoja wątpliwość?

w reakcji kobiety.

8. Data: 2002-05-09 13:23:51

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Jeżeli kobieta jest tylko przemiłą koleżanką to czy można jej
> powiedzieć prawdę na temat tego jak się ją widzi?

Myślę, że tak, chociaż czasami jest to stąpanie po ciękim lodzie.
Kiedyś więcej rzeczy przemilczywałem, teraz jestem o wiele bardziej
szczery i czasami wpadam do przerębla ale na dłuższą metę ma to
jednak pozytywny efekt. Nie jest to oczywiście żadną moją regułą.
Dużo zależy od tej koleżanki no i przede wszystkim w jakim celu
mówi się tą prawdę o tym jak się ją widzi.Pewnie informowanie
jej o negatywnym wizerunku nie zachęci jej do pozostawania
dalej przemiłą koleżanką, ponieważ .....tutaj urywam, gdyż temat
zadany trochę ogólnikowo i dalsza odpowiedź może mieć różne
zakończenia.
Darek D.

9. Data: 2002-05-09 13:28:42

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Patrząc na jej zdjęcie nieopatrznie (no dobra: specjalnie)
> powiedziałem że "kadrowanie spowodowało że jej kubraczek wygląda dosyć

Cóż... To chyba od kobiety zależy. Jesli jest Twoją przemiłą kolezanką, to
znasz ją trochę i pewnie wiesz, ze mozna jej powiedzieć, że ma kiepski
samochód, bo ją to mało obchodzi, ale nie mozna jej powiedzieć, że jej
"kubraczek wygląda dość szeroko" bo jest na tym punkcie przewrażliwiona. Tu
potrzeba troche taktu i wyczucia. Prawdę mozna powiedzieć zawsze, ale nie
zawsze nie sprawi nam ona przykrości.
Pozdrawiam. Variete.

10. Data: 2002-05-09 13:34:53

Od: "amber" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax

> Patrząc na jej zdjęcie nieopatrznie (no dobra: specjalnie)
> powiedziałem że "kadrowanie spowodowało że jej kubraczek wygląda dosyć
> szeroko".

Hej Qwax, to nie jest zadna prawda, a tylko i wylacznie Twoja ocena,
wynikajaca z Twoich preferencji. Dla Ciebie za szerokie, dla innego może być
za waskie. Prawde mozna mowic, jezeli sie ja zna. Z ocenami imo ostrozniej.

Kobieca logika??
Dla Joannu Duszczyńskiej
Zaproszenie do obejrzenia zdjec
prasowanie a poprawa nastroju