Czy korzystacie z windy?

1. Data: 2020-04-01 12:14:41

Temat: Czy korzystacie z windy?
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozum podpowiada nie korzystać z tak małej przestrzeni, w której dopiero co mógł
oddychać nosiciel, ale jeśli wszyscy zaczną
korzystać z klatek schodowych, to czy nie wyjdzie na to samo?

2. Data: 2020-04-01 12:25:29

Temat: Re: Czy korzystacie z windy?
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajmij się czymś.

3. Data: 2020-04-01 15:27:26

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-04-01 o 12:14, ąćęłńóśźż pisze:
> Rozum podpowiada nie korzystać z tak małej przestrzeni, w której dopiero
> co mógł oddychać nosiciel, ale jeśli wszyscy zaczną korzystać z klatek
> schodowych, to czy nie wyjdzie na to samo?

Zostań w domu.

4. Data: 2020-04-15 00:35:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Rozum podpowiada nie korzystać z tak małej przestrzeni, w której dopiero co mógł
oddychać nosiciel, ale jeśli wszyscy zaczną
korzystać z klatek schodowych, to czy nie wyjdzie na to samo?
---
ProPOnuje techniki alpinistyczne via okno ;P

5. Data: 2020-04-15 16:47:46

Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, April 15, 2020 at 12:35:04 AM UTC+2, m...@g...com wrote:
> [...]
> korzystać z klatek schodowych, to czy nie wyjdzie na to samo?
> ---
> ProPOnuje techniki alpinistyczne via okno ;P

Tak na zdrowy rozum, bez specjalistycznej wiedzy, i to nie
tylko w windach, ale w wszystkich publicznych zamkniętych
pomieszczeniach, korytarzach, toaletach, itd:
- pomieszczenie po jednym użyciu powinno przez jakiś czas być zamknięte,
- gdy nikogo nie ma w pomieszczeniu, powinna się włączyć lampa UV,
- niczego nie dotykać, a jeśli musisz, to w rękawicach,
- mycie/dezynfekowanie rąk po użyciu,
- mycie i dezynfekowanie dotykanych powierzchni.

Pozdrawiam.

6. Data: 2020-04-16 15:32:51

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-04-15 o 16:47, M M pisze:

> [...]
> - niczego nie dotykać, a jeśli musisz, to w rękawicach,
> - mycie/dezynfekowanie rąk po użyciu,
> - mycie i dezynfekowanie dotykanych powierzchni.

Widać, że nie masz zdrowego rozumu.

7. Data: 2020-04-19 14:02:21

Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, April 16, 2020 at 3:32:44 PM UTC+2, t-1 wrote:

> Widać, że nie masz zdrowego rozumu.

Ponieważ...

8. Data: 2020-04-21 14:26:21

Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem napisać wcześniej, ale zapomniałem.
Nie korzystam, bo mi w bloku nie zainstalowali. :D

Grzegorz Tomczyk

DOBRA. Skoro grupa się rozkręca...
maseczki
Są na tej grupie jacyś lekarze/medycy czy tylko elita ekspertów z pręgierza?
Czy sauna pomaga w walce z wirusem?
głaskanie się skonczyło