głaskanie się skonczyło

1. Data: 2020-03-24 15:36:02

Temat: głaskanie się skonczyło
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiadomo kto przetrwa tę epidemię a tak to zostanie dla potomnych.

Dziesięć lat temu zacząłem chodzić po polskich konowałach
prywatnie i opowiadać swoje dolegliwości. W mojej wiosce była stara
doktor na progu emerytury, młody gniewny bardziej manadzer niż lekarz i
hrabianka-sława której ludzie kłaniali się w pas.

Chodziłem do nich, wymyślali cuda niewidy, z dupy pomysły testowali.
Z wielkiej łaski przyjmowali mnie na lewo w państwowych szpitalach w
przerwie na papieroska. Pacjenci jak ja czekali na zimnie błąkając sie
po parkingu. Umówiona godzina prawie nigdy nie była zachowana.

W 2016 roku w celach zarobkowych wyjechałem do Anglii. Początki jak
zwykle nie są łatwe. Pracowałem fizycznie i z dnia na dzień czułem się
coraz gorzej. W końcu postanowiłem skorzystać z NHS (w koncu płaciłem
składki).

Milion badań krwi, tomografy, rezonansy i juz wiedzieli. Jak im
opowiadałem jakie leczenie próbowałem w Polsce i jakie diagnozy miałem
to tylko uśmiechali się po kątach. Przytakując pobłażliwie jak
wariatowi w psychiatryku.

Także można powiedzieć że Anglia mi życie uratowała (dosłownie).
Te polskie konowały, hrabiowskie lewusy aby do 15oo zaprowadziły by
mnie na cmentarz i jeszcze furtkę otworzyły.

Będe tu siedział ile się da bo wiem, że jestem monitorowany, że system
czuwa. Przychodzi email, sms, list, przychodze do szpitala na godzinę,
nie ma kolejki, lekarz ma wszystko o mnie w komputerze.

także chuj wam w dupę lewusy.

--
Piotrek

Let me see your war face.

2. Data: 2020-03-24 23:15:54

Temat: Re: głaskanie się skonczyło
Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-03-24 o 15:36, PiteR pisze:
> Będe tu siedział ile się da bo wiem, że jestem monitorowany, że system
> czuwa. Przychodzi email, sms, list, przychodze do szpitala na godzinę,
> nie ma kolejki, lekarz ma wszystko o mnie w komputerze.

Piszesz raczej z Polski, bo polska flaga fruwa wTwoim nagłówku.

--
animka

3. Data: 2020-03-26 19:02:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 14:36, PiteR pisze:
> [...]
> czuwa. Przychodzi email, sms, list, przychodze do szpitala na godzinę,
> nie ma kolejki, lekarz ma wszystko o mnie w komputerze.

umrzyj i nie przeszkadzaj

--
gazebo

Płyn dezynfekujący