Wirus - czy brac czesto prysznic?

1. Data: 2020-03-11 16:27:22

Temat: Wirus - czy brac czesto prysznic?
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy częste branie prysznica (powiedzmy co najmniej 2x dziennie) pomaga przy
zagrożeniu koronawirusem, czy wręcz odwrotnie?
Wybieramy się do korpo-mordoru klasy A i...
Wracamy z korpo-mordoru klasy A i...

2. Data: 2020-03-13 18:02:36

Temat: Re: Wirus - czy brac czesto prysznic?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/03/2020 o 15:27, ąćęłńóśźż pisze:
> Czy częste branie prysznica (powiedzmy co najmniej 2x dziennie) pomaga
> przy zagrożeniu koronawirusem, czy wręcz odwrotnie?
> Wybieramy się do korpo-mordoru klasy A i...
> Wracamy z korpo-mordoru klasy A i...
byl czas, ze robilem to cztery razy dziennie, higiena to podstawa, nie
strach przed zarazeniem tylko higiena, bo czystosc to podstawa, bylem
dzieckiem kiedy czerwonka pojawiala u sasiadow, nigdy nie zachorowalem,
klamki owiniete bandazami w szkole mnie denerwowaly

--
gazebo

3. Data: 2020-03-23 00:50:07

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytałem (a było to już niemal dwa tygodnie temu) z tej przyczyny, że człowiek ma na
skórze naturalna warstwę ochronna i nie wiadomo,
czy lepiej tę warstwę pozostawić z jakimś ewentualnym brudem czy lepiej zmyć do żywej
skóry?
Od tego czasu (pytanie sprzed 12 dni) sporo się zmieniło, a np. mnie zaczęła od
ciągłego pucowania antybakteryjnymi mydłami mocno
cierpieć skóra na dłoniach...

-----

4. Data: 2020-03-23 02:17:27

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze tak:

> Od tego czasu (pytanie sprzed 12 dni) sporo się zmieniło

oj tak

> mnie zaczęła od ciągłego pucowania antybakteryjnymi mydłami mocno
> cierpieć skóra na dłoniach...

i od moczenia grzyb atakuje paznokcie

--
Piotrek

Let me see your war face.

COVID 19
a to działa?
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
dieta - przetwarzanie warzyw i owoców.
Czy śmierć na torach boli ?