a to działa?

1. Data: 2020-02-08 23:05:16

Temat: a to działa?
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

halo

--
Piotrek

Let me see your war face.

2. Data: 2020-02-08 23:31:45

Temat: Re: a to działa?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-02-08 o 23:05, PiteR pisze:
> halo

Działa. A co Cię boli?

Robert

3. Data: 2020-02-10 05:54:40

Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, February 8, 2020 at 11:31:53 PM UTC+1, Robert Wańkowski wrote:

> Działa. A co Cię boli?
>
> Robert

Mnie boli brak odpowiedzi na pytanie: opanują wirusa, czy będzie
pandemia? Jeśli będzie pandemia, to co robić?

4. Data: 2020-02-11 17:02:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2020 o 04:54, M M pisze:

> Mnie boli brak odpowiedzi na pytanie: opanują wirusa, czy będzie
> pandemia? Jeśli będzie pandemia, to co robić?
>
> Pozdrawiam

Nie bój nic, wygaśnie. Nie pierwsza ci ona i nie ostatnia.

--
gazebo

5. Data: 2020-02-12 23:30:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

- pokaż cytowany tekst -
Nie bój nic, wygaśnie. Nie pierwsza ci ona i nie ostatnia.
---
A nawet gdyby miala byc pierwsza co bedzie ostatnia...
to i tak wygasnie. Z braku nosnikow wektora wirusa ;P

Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
dieta - przetwarzanie warzyw i owoców.
Czy śmierć na torach boli ?
Re: Czym się różnią objawy depresji od negatywnych objawów schizofrenii?
Czym się różnią objawy depresji od negatywnych objawów schizofrenii?