Czy śmierć na torach boli ?

1. Data: 2019-12-30 22:48:17

Temat: Czy śmierć na torach boli ?
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ktoś z rodziny odebrał sobie życie wchodząc na tory pochylił głowę i ten pociag
pierwsze co to właśnie w głowę uderzył nie widziałam tego ale nie mogę przestać się
martwić mam koszmary i chciałabym żeby mnie lekarz znający ten temat jakoś
wytłumaczył czy ta osoba cierpiała ? Czy bardzo bolało i długo umierała ? A może to
było tak ze sekunda bólu i już nieprzytomny człowiek ? Bo potem wciągnęło ciało pod
ten pociąg i tą osobę rozczłonkowało ... serio nie mogę tego pojąć jak to było
dokładnie czy każdy po uderzeniu w głowę po prostu już nic nie czuje i nie wie ? A
może bardzo cierpiała i czuła każda cześć ciała która się urywała :(

2. Data: 2020-01-01 13:44:56

Temat: Re: Czy śmierć na torach boli ?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/12/2019 o 21:48, a...@g...com pisze:
> [...]
może bardzo cierpiała i czuła każda cześć ciała która się urywała :(

to juz bez znaczenia

--
gazebo

3. Data: 2020-01-03 01:57:07

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-12-30, a...@g...com <a...@g...com> wrote:
> [...]
> było dokładnie czy każdy po uderzeniu w głowę po prostu już nic nie
> czuje i nie wie ? A może bardzo cierpiała i czuła każda cześć ciała

Nie jestem lekarzem, ale jak pierwsze dostała w głowę czy to ze skutkiem
smiertelnym czy tracąc przytomność moim zdaniem nie czuła nic.
Literalnie, bo prędkość przewodzenia impulsów nerwowych nie jest za
duża, szczególnie dla receptorów bólu:

https://hypertextbook.com/facts/2002/DavidParizh.sht
ml
"19m/s (muscles) 76.2m/s (touch) 0.61m/s (pain)"

0.61m/s to ~2km/h, pociagi jeżdzą zwykle dużo szybciej, więc wydaje się
że impulsy z receptorów bólu nie miały szans dotrzeć do mózgu, a sam
mózg receptorów bólu nie posiada.

Tak, że się tym nie martw.
Współczuje.

--
Marcin

Re: Czym się różnią objawy depresji od negatywnych objawów schizofrenii?
Czym się różnią objawy depresji od negatywnych objawów schizofrenii?
Wysokie natezenie fal radiowych wplywa na pojawienie sie guzków rakowych
Resuscytacja u dzieci
alergie skórne a niedobory minerałów