Coronavirus pytanie

1. Data: 2020-03-17 00:26:01

Temat: Coronavirus pytanie
Od: puciek2 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie do profesjonalistów.

Czy poniższy artykuł ma sens:

https://www.youtube.com/watch?v=sNNaX61BI7o

Najbardziej szokujące z tego artykułu dla mnie jest to że najbardziej zagrożeni
powikłaniami po coronawirusie są osoby z najwyższą odpornością !

Czy to możliwe ?

Pozdrawiam,
Puciek

2. Data: 2020-03-23 09:40:54

Temat: Re: Coronavirus pytanie
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wyniku nadmiernej reakcji obronnej organizmu, też o tym słyszałem, no ale teraz
wiele plotek jest.

-----

3. Data: 2020-03-26 18:59:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 08:40, ąćęłńóśźż pisze:
> W wyniku nadmiernej reakcji obronnej organizmu, też o tym słyszałem, no
> ale teraz wiele plotek jest.
>

> -----

nie martw sie, jeszcze mam troche czasu, poczekam na nastepna epidemie

--
gazebo

Wirus - czy brac czesto prysznic?
COVID 19
a to działa?
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
dieta - przetwarzanie warzyw i owoców.