Coronavirus pytanie

1. Data: 2020-03-17 00:26:01

Temat: Coronavirus pytanie
Od: puciek2 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie do profesjonalistów.

Czy poniższy artykuł ma sens:

https://www.youtube.com/watch?v=sNNaX61BI7o

Najbardziej szokujące z tego artykułu dla mnie jest to że najbardziej zagrożeni
powikłaniami po coronawirusie są osoby z najwyższą odpornością !

Czy to możliwe ?

Pozdrawiam,
Puciek

2. Data: 2020-03-23 09:40:54

Temat: Re: Coronavirus pytanie
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wyniku nadmiernej reakcji obronnej organizmu, też o tym słyszałem, no ale teraz
wiele plotek jest.

-----

3. Data: 2020-03-26 18:59:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 08:40, ąćęłńóśźż pisze:
> W wyniku nadmiernej reakcji obronnej organizmu, też o tym słyszałem, no
> ale teraz wiele plotek jest.
>

> -----

nie martw sie, jeszcze mam troche czasu, poczekam na nastepna epidemie

--
gazebo

4. Data: 2020-04-15 16:57:15

Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, March 26, 2020 at 6:59:20 PM UTC+1, gazebo wrote:

> nie martw sie, jeszcze mam troche czasu, poczekam na nastepna epidemie
>
> --
> gazebo

Niech sobie inne kraje z USA na czele bardziej lekceważą powagę
sytuacji, znieśmy zakazy kontaktu, to wirus zarazi pół świata i
dostanie wiele okazji do mutacji. Jeśli któraś mutacja okaże się
groźna, będzie druga fala, pandemii, może trzecia, może któraś
mutacja będzie roznoszona przez zwierzęta... Czy nie lepiej
dmuchać na zimne już dziś?

5. Data: 2020-04-22 20:03:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/04/2020 o 15:57, M M pisze:

> [...]
> groźna, będzie druga fala, pandemii, może trzecia, może któraś
> mutacja będzie roznoszona przez zwierzęta... Czy nie lepiej

nie, proponuje zdrowy razsadek

--
gazebo

6. Data: 2020-04-24 16:46:04

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-04-15 o 16:57, M M pisze:

> Czy nie lepiej
> dmuchać na zimne już dziś?

dmuchać zawsze lepiej.

7. Data: 2020-04-26 20:07:15

Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Friday, April 24, 2020 at 4:46:05 PM UTC+2, t-1 wrote:

> dmuchać zawsze lepiej.

Hiszpanka miała pierwszą falę łagodną - moim zdaniem warto wziąć z tego
naukę. Popieram wprowadzane drastyczne obostrzenia w niektórych krajach,
ponieważ jeśli dojdzie do jakiejś jeszcze gorszej mutacji, to będzie już
za późno.

Cytat z wiki:

Pierwsza fala nadeszła wiosną 1918, była wysoce zakaźna, ale
łagodna w przebiegu i nie wzbudziła zaniepokojenia
[...]
Podawane są różne szacunki śmiertelności na całym świecie: od 21-25 mln
do 50-100 mln.

Wirus - czy brac czesto prysznic?
COVID 19
a to działa?
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
dieta - przetwarzanie warzyw i owoców.