Czy któraś z was uważa...

1. Data: 2002-11-01 17:38:23

Temat: Czy któraś z was uważa...
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... że kobieta z wyrobionymi nie wygląda kobieco?
Według mnie lekkie mięśnie ramion, wyrzeźbiony brzuszek
i mięśnie łydek są bardzo seksowne :-))

Piernix

1. Data: 2002-11-01 22:22:36

Temat: Re: Czy któraś z was uważa...
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:

> ja uwazam, ze wyglada. ale wydawalo mi sie, ze wiekszosc facetow woli
> zwiewne sylfidy, co wygladaja, jakby giely sie w podmuchach wiatru. ciesze
> sie, ze niektorzy maja normalny gust :)
AFAIR Piernix jest płci żeńskiej ;-) Ale podzielam zdanie koleżanki ;-))

Anetek (z mięśniami)
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2002-11-01 22:25:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Nov 2002 18:38:23 +0100, Piernix <k...@p...onet.pl> wrote:
[...]

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-01 23:16:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

to ja przepraszam :)

kasica bez miesni, nad czym boleje

1. Data: 2002-11-01 23:22:08

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piernix wrote:
> ... że kobieta z wyrobionymi nie wygląda kobieco?
> Według mnie lekkie mięśnie ramion, wyrzeźbiony brzuszek
> i mięśnie łydek są bardzo seksowne :-))
>
> Piernix

Też tak uważam.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-11-02 12:16:00

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piernix" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ... że kobieta z wyrobionymi nie wygląda kobieco?
> Według mnie lekkie mięśnie ramion, wyrzeźbiony brzuszek
> i mięśnie łydek są bardzo seksowne :-))

Sie zgadzam. Marzy mi sie figura Geri H. albo Naomi C. ;)

Sandra

1. Data: 2002-11-02 12:42:09

Od: Krzysztof Kudłacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 1 Nov 2002 18:38:23 +0100, Piernix wrote in
<apusie$p29$4@news.onet.pl>:

> ... że kobieta z wyrobionymi nie wygląda kobieco?
> Według mnie lekkie mięśnie ramion
^^^^^^
.. tu kładę akcent ... ;]

--
Polska Strona Programu The Bat! http://thebat.pl
Camera-Obscura http://camera.art.pl

1. Data: 2002-11-02 13:47:32

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwłaszcza wyrzeźbiony brzuszek :)

Asia

Konferencja Kosmetyczna
Na włosy...
FAQ pl.misc dieta, odchudzanie
olejek rycynowy-technika
Co mezczyzni powinni wiedziec o kobietach?