Czy ktoś kupował w sklepie internetowym ARA?

1. Data: 2002-11-22 09:42:12

Temat: Czy ktoś kupował w sklepie internetowym ARA?
Od: "Henry\(k\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie j/w. Sklep ARA http://www.agdrtv.and.pl/
Jeśli tak, proszę o opinie.
Mają fajne ceny i myślę nad zakupem kuchenki u nich...

Pozdrawiam.

--
Henry(k)

Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu usuń cyfrę 8.

1. Data: 2002-11-22 09:49:49

Temat: Re: Czy ktoś kupował w sklepie internetowym ARA?
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henry(k)" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Pytanie j/w. Sklep ARA http://www.agdrtv.and.pl/
> Jeśli tak, proszę o opinie.
> Mają fajne ceny i myślę nad zakupem kuchenki u nich...
Kupowałem lodówkę Gorenje MELA. Brak zaliczki, brak formalności, przyjechali
za 70 złotych i przywieźli, wnieśli do domu, podziękowali. Zaoszczędziłem
500 PLN. Już nic nie kupię w normalnym sklepie :). A tak poważnie to bardzo
polecam. Jestem superzadowolony.

Draj

1. Data: 2002-11-22 10:01:22

Od: "Vlod" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nic nie kupię w normalnym sklepie :). A tak poważnie to bardzo
> polecam. Jestem superzadowolony.

Jak wygląda sprawa ewentualnej reklamacji wady towaru?
Czy sam muszę dostarczyć np. 2m lodówkę do serwisu oddalonego np. o
kilkadziesiąt km?
Włodek

1. Data: 2002-11-22 11:39:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygląda sprawa ewentualnej reklamacji wady towaru?
> Czy sam muszę dostarczyć np. 2m lodówkę do serwisu oddalonego np. o
> kilkadziesiąt km?
> Włodek

IMO serwis to sprawa producenta a nie sklepu.
Porzadne firmy (producenci) chyba zawsze odbieraja towar od klienta
jesli jest ciezszy niz np 10 kg.
Pozdr
Mariusz

1. Data: 2002-11-22 11:57:45

Od: "ROBERT KOWALCZYK" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM.
Ja z ich usług nie jestem zadowolony-kupowałem lodówkę(owszem była tańsza niż
w sklepie): dostarczyli ją bez gwarancji a firma transportowa,którą wynajmują
jest chyba najtańszą w kraju (dobitnie świadczą o tym ich "pojazdy"-
bród,smród i ubóstwo)-a to w jaki sposób jest sprzęt przewożony nie jest bez
znaczenia dla trwałości i całości urządzeń,a tym bardziej jakiejkolwiek
elektroniki...
Lodówki więc nie odebrałem i kupiłem ją w zwykłym sklepie(po utargowaniu 150
zł).
Myślę wiec,że lepiej jest zapłacić trochę więcej ale mieć pewnośc,że towar
dostaje się cały,nowy i z gwarancją...
PZDR.

1. Data: 2002-11-23 18:10:06

Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> napisał
> IMO serwis to sprawa producenta a nie sklepu.
> Porzadne firmy (producenci) chyba zawsze odbieraja towar od klienta
> jesli jest ciezszy niz np 10 kg.

Dokładnie.
Ostatnio studiowałem gwarancję mojej pralki :-)

Pozdrawiam, Marcin.

1. Data: 2002-11-25 11:54:54

Od: nospam.bnagorny @ post.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, ROBERT KOWALCZYK na pl.rec.dom napisał:

> [...]
>znaczenia dla trwałości i całości urządzeń,a tym bardziej jakiejkolwiek

Oczywiscie.
Ale mnie przywiezli kuchnie gazowo-elektryczna, pralke i lodowke w
normalnie wygladajacym busie, wniesli na 3 pietro (biedaki, winda nie
dzialala..), rozpakowali towar, kazali obejrzec ew. rysy czy uszkodzenia
mechaniczne. Nie stwierdzilem nic takiego, panowie podbili gwarancje
urzadzen, ja podziekowalem i zaplacilem im za przesylke. 2 dni pozniej
dzwonila do mnie ksiegowosc f-my ARA z pytaniem na kogo wystawic f-re i
pod jaki adres wyslac.
Wszystko szybko i bezproblemowo.
Zaoszczedzilem ponad 500zl na sprzecie w porownaniu ze sklepami typu
RtvEuroAgd, Avans, MediaMarkt.

>Myślę wiec,że lepiej jest zapłacić trochę więcej ale mieć pewnośc,że towar
>dostaje się cały,nowy i z gwarancją...

Mysle, ze lepiej jest zaplacic sporo mniej majac pewnosc, ze dostaje sie
towar calkiem nowy i z gwarancja :)

Bartek
b...@p...pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D

...He's not dead Jim, he's just metabolically changed.

1. Data: 2002-12-01 16:39:21

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

szybko sprawnie , mozna zaoszczedzic sporo , sam kupilem cala zabudowe agd ,
zaoszczedzilem ok 1500 zł , polecam bardzo i dementuje niuws pana henryka pisze
ten facet nieprawde i jest prawdopodobnie z innej konkurencyjnej firmy .
Jeszcze raz polecam i namawiam swoich znajomych www.agdrtv.com

1. Data: 2002-12-01 16:42:54

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

acha na niuwsach gazeta.pl pan henryk pisal ze kupowal pralke, wstyd panie
henryku i jest pan niepowaznym dzieciakiem :-)))

1. Data: 2002-12-02 05:51:04

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Dec 2002 17:39:21 +0100, d...@g...pl wrote:

> [...]
>ten facet nieprawde i jest prawdopodobnie z innej konkurencyjnej firmy .

Ile kosztuje dowoz?

Pozdrawiam
Dlugi

Remont