Czy ktoś pomoże? ZDRADA

1. Data: 2002-04-16 08:39:47

Temat: Czy ktoś pomoże? ZDRADA
Od: "Agata Wojnar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście uważam, że wasz związek rozpadnie się mimo
waszych "starań". Jeżeli do tej pory nie możecie sobie
wybaczyć to nie nastąpi to nigdy. Dla obojga z was
zdrada jest zbyt wielkim przewinieniem jak chyba dla
każdego kto jest w trwałym związku.

Agata

1. Data: 2002-04-17 16:55:56

Temat: Re: Czy ktoś pomoże? ZDRADA
Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Wojnar" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybaczyć to nie nastąpi to nigdy. Dla obojga z was
> zdrada jest zbyt wielkim przewinieniem jak chyba dla

moim zdaniem tu nie chodzi o sam fakt zdrady
chodzi o zaufanie....

--
==============Cony==============
"Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia"

1. Data: 2002-04-17 23:25:42

Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łatwo jest sie poddac i odejsc z honorem tylko dlaczego? Dlaczego uwazasz ze
nie nalezy walczyc? Ja mam te pewnosc ze zdrada wszystkiego nie przekresla
choc boli cholernie i zmienia zwiazek, ale na lepsze..( w moim przypadku)

1. Data: 2002-04-20 11:05:34

Temat: Re: Czy kto? pomoże? ZDRADA
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam te pewnosc ze zdrada wszystkiego nie przekresla
>choc boli cholernie i zmienia zwiazek, ale na lepsze..( w moim przypadku)
Każdy jest inny i lepiej w określonej konstelacji się rozstać:-)

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-20 11:06:23

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z Tobą - dla mnie też zdrada jest niewybaczalna.

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Rodzice
arkadyp?
nic
Jeszcze o ...- Czystość w świetle wiary chrześcijańskiej
Kto lubi koty?... :)