Czy ktoś posiada zamontowaną kuchnię mikrofalową pod blatem kuchennym?

1. Data: 2008-01-10 20:47:21

Temat: Czy ktoś posiada zamontowaną kuchnię mikrofalową pod blatem kuchennym?
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Szanownych forumowiczów posiada zamontowaną kuchnię
mikrofalową pod blatem kuchennym?

Jestem na etapie wyboru mikrofali i stoję przed dylematem:

Czy "zagracać" sobie blat kuchenny mikrofalą wolnostojącą czy
zamontować kuchnię mikrofalową do zabudowy ale pod blatem kuchennym?

Proszę o plusy i minusy takiego rozwiązania

Pozdrawiam
ArekB

2. Data: 2008-01-10 20:55:25

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl pisze:
> [...]
> zamontować kuchnię mikrofalową do zabudowy ale pod blatem kuchennym?
>
> Proszę o plusy i minusy takiego rozwiązania

Jak ktoś usiądzie na blacie w trakcie gotowania na mikroweli, to nie
stanie mu się krzywda?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

3. Data: 2008-01-10 21:31:03

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jeżeli planujesz kiedyś w tym mieszkaniu dzieci, to wygodniej będzie im piec
Twoją komórkę/portfel/golarkę jak mikrofala bedzie pod blatem, bliżej ich
łapek :-))

:-) Monika (a nie da sie zabudować gdzieś podwieszoną?? bo faktycznie na
blacie to zagraca; pod blatem to także nieergonomicznie)

4. Data: 2008-01-10 22:04:07

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:

> :-) Monika (a nie da sie zabudować gdzieś podwieszoną?? bo faktycznie na
> blacie to zagraca; pod blatem to także nieergonomicznie)

Też polecam, mam podwieszoną pod szafkę i nie zagraca,(co w mojej
malutkiej kuchni jest ważne), jest łatwy dostęp do niej (poczekaj aż
będziesz ją czyścić, normalnie będziesz nas błogosławić za tak świetną
podpowiedz ;) ) i tylko jest mały minus... albo masz widoczne śruby w
szafce albo nakładasz na nie drewnianą nakładkę by wyglądało
estetyczniej ale masz o tyle niższą... ja mam to drugie i po prostu
wszelkie butelki mam półkę wyżej :)

PS. ponoć są kleje co mogły by tą sprawę załatwić estetyczniej... nie
wiem, nie próbowałam, taką kuchnię mi zmontowano a mąż uzupełnił o
drewnianą nakładkę :)

5. Data: 2008-01-10 22:05:29

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał

> (a nie da sie zabudować gdzieś podwieszoną?? bo faktycznie na
> blacie to zagraca; pod blatem to także nieergonomicznie)

Na blacie ergonomicznie, podwieszona IMO niebezpieczna.

6. Data: 2008-01-10 23:46:36

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** a...@i...pl wrote:

> Czy ktoś z Szanownych forumowiczów posiada zamontowaną kuchnię mikrofalową
> pod blatem kuchennym?

Niewygodne.

> Jestem na etapie wyboru mikrofali i stoję przed dylematem:

> Czy "zagracać" sobie blat kuchenny mikrofalą wolnostojącą czy zamontować
> kuchnię mikrofalową do zabudowy ale pod blatem kuchennym?

A to lepiej pod, im więcej blatu tym lepiej. Jeżeli nie masz innego wyboru,
chociaż dla kuchenki mikrofalowej dobrym miejscem jest coś stosunkowo wysoko.

> Proszę o plusy i minusy takiego rozwiązania

Stawiając kuchenkę na blacie zagracisz sobie dosyć dużą bryłą blat, stawiając
ją pod blatem nic nie zagracisz ale trzeba będzie się schylać, no i podczas jej
operacji lepiej być dalej niż bliżej - ale to bez różnicy czy jest ona wysoko
czy nisko.

--
+ ' .-. .
, * ) )

7. Data: 2008-01-11 15:15:27

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:fm64rq$eoq$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał

> Na blacie ergonomicznie, podwieszona IMO niebezpieczna.

Miałam na myśli podwieszoną zabudowaną (w szafeczce (tak mają znajomi) albo
na pólce )

Monika

8. Data: 2008-01-12 07:55:18

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał

> Miałam na myśli podwieszoną zabudowaną (w szafeczce (tak mają
> znajomi) albo na pólce )

Dobrze się rozumiemy, mi nie chodzi o sposób podwieszenia tylko
o wysokość na jakiej się znajduje. Jak jest zbyt wysoko to można
sobie gorące na łeb wywalić.

Kuchnia, taka wiejska
Obiady dla 1 osoby
placki ziemniaczane