Czy ktos robil nemy?

1. Data: 2001-05-18 13:40:02

Temat: Czy ktos robil nemy?
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos kiedys probowal robic nemy?
Czy ktos wie czy mozna kupic te ryzowe cieniutkie lazanie, w ktore zawija sie
farsz?
A.

1. Data: 2001-05-18 19:22:35

Temat: Re: Czy ktos robil nemy?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam w sklepie sos do nemow - coz to takiego, te nemy?

1. Data: 2001-05-19 16:26:03

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzialam w sklepie sos do nemow - coz to takiego, te nemy?
>
> Nemy mozna zazwyczaj znalezc we wszystkich azjatyckich knajpach, ale tak
naprawde wywodza sie z kuchni wietnamskiej a potem je sobie i Chinczycy i
Japonczycy przysposobili. Sa to takie cieniutkie lazanie ze specjalnej maki
ryzowej, w ktore zawija sie farsz, albo same warzywa albo cos z miesem i ryba,
krewetkami itd. Wychodzi cos w rodzaju nalesnika, mozna to zapiec i przypomina
to wtedy taki pasztecik. Jadlam wiele razy i zawsze mi smakowalo, stad
zastanawiam sie czy ktos z grupowicz juz probowal i czy jest to w ogole realny
pomysl w naszych warunkach. Chodzi mi przedewszystkim o te lazanie cieniutkie.
Pozdrawiam i zapraszam so mojego kulinarnego pasazu: http://cuisine.republika.pl
Aga

1. Data: 2001-05-19 18:12:04

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> zastanawiam sie czy ktos z grupowicz juz probowal i czy jest to w ogole realny
> pomysl w naszych warunkach. Chodzi mi przedewszystkim o te lazanie cieniutkie.

Jeżeli Was dobrze zrozumiałam to mówicie o sajgonkach ( nem ) Papier ryżowy jest do
dostania bez większego problemu w dużych marketach a w sklepach z " orientalną"
żywnością to już na bank . Jeśli potrzebne szczegóły do przygotowania to proponuję
poszperać w archiwum albo coś wymyślimy.

AgataW.

1. Data: 2001-05-20 19:37:30

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszly, smaczne nadzwyczaj choc moze samo ich lepienie nie najlepiej wypadlo,
jedne prostokatne wyszly a inne kwadratowe, a tak pozatym rewelacja. chetnie
udostepnie przepis
Aga

1. Data: 2001-05-21 07:10:41

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

na co czekasz?
podaj przepis!
pozdrawiam kachna
c...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<1...@n...onet.pl>...
> [...]
wypadlo,
>jedne prostokatne wyszly a inne kwadratowe, a tak pozatym rewelacja.

prośba o przepis na chłodnik
reminescencje poszparagowe :)
Goracy stol
poszukiwany cider(jablecznik)
PuszKKKa 2.0 - oczekuje na propozycje (długie)